Balneos
Balneos biedt mineraalzouten van minerale bronnen om thuis te gebruiken. Mineraalbronnen zijn al eeuwen bekend om hun helende werking en worden veelvuldig gebruikt. Ze zijn zelfs bewezen effectief bij een aantal huidaandoeningen. Balneos producten maken het mogelijk om ook thuis te kunnen baden in speciaal mineraalrijk water. Naast zouten om op te lossen in een (voeten-)bad bieden we ook een aantal hulpmiddelen om mineraalzout te kunnen gebruiken onder de douche zodat regelmatig gebruik van zouten in de dagelijkse routine past.

Lidmaatschap per 18-06-2022 stopgezet

9,0

• Johan Vd Steen
    Geverifieerde klant van Balneos

Goede levering

• Ruben
    Review voor Balneos

Bestelling liep erg vlot. Alles werd geleverd en er zaten goeden omschrijvingen bij.

Heb er een douche bij besteld nadat ik helaas de eerste keer er snel doorheen was. Ik raad het dan ook aan om een douche erbij te nemen. Je doet langer met het zelfde aantal zout. Plus je verbruikt veel minder water dan een heel bad vol laten lopen.

Het werkt! Geef het wel de tijd denk niet na 2 keer het doet niks. Na 5 a 6 dagen elke dag 10 minuten spoelen ga je echt zien dat de huid rustiger word en verlichting geeft.

Positief!