Barium Buizen
Dé online winkel op het gebied van vuurwerk gerelateerde producten. Naast een enorm aanbod beschikken wij ook over uitgebreide kennis. Voor al je vuurwerk vragen, maakt niet uit hoe klein, kan je bij ons terecht.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 13-03-2020 ingetrokken

7,9
Filter 812 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 468 met beschrijving

• Nick Flokstra
    Geverifieerde klant van Barium Buizen

Meer kwaliteit van de sticker mogen heeeel stuk beter, je kon de pixels lezen, en de dummy’s mogen wel echt lont in zodat het beter eruit ziet zoals andere webshops

• E Dekker

Goed spul

• arjan huizing
    Geverifieerde klant van Barium Buizen

Lont los in envelop, geknakt, beschadigd. Te laat geleverd, alles weggegooid en ergens anders goedkoper sneller en beter besteld

• Jaimy Teunissen
    Geverifieerde klant van Barium Buizen

Webshop niet bereikbaar, diverse manieren contact gezocht, geen reactie Levering veel te laat

• Mees Hunting
    Geverifieerde klant van Barium Buizen

Ik moest lang wachten de bestelling zou binnen 3 werkdagen komen maar hij kwam pas binnen na 3 dagen voor de rest was het prima

• Dennis de Bruin

Prima webshop

• Vincent Bos
    Geverifieerde klant van Barium Buizen

Ik heb het product retour gestuurd en het geld is nooit terugbetaald. Daarnaast krijg ik ze telefonisch niet te pakken en reageren ze niet op mijn mailtjes. Oplichters dus!

• Joel Palmen
    Geverifieerde klant van Barium Buizen

Nice price and nice quality

• Sebastiaan Bal
    Geverifieerde klant van Barium Buizen

Ik had tweemaal een bericht gestuurd. Een maal via de site waarbij ik een vraag stelde en eenmaal per mail. Hier kwam geen antwoord op.
    Zo las ik wat reviews op internet na. Dacht even dat het hetzelfde zou worden als enkele mindere berichten.
    Zo stuurde ik een derde bericht. Dit keer onvriendelijk.
    M’n eerdere vragen werden nog steeds niet beantwoord maar m’n bestelling volgde wel vlak daarna.
    Wellicht zijn het niet zulke praters.

• Christophe Smet
    Geverifieerde klant van Barium Buizen

Ik heb nooit reactie gekregen op mijn vragen en levertijd is dramatisch slecht.