Bathweb
BATHWEB levert sinds 2004 aan Particulieren, bedrijven en instellingen in Nederland, België en Duitsland. Door eigen rechtstreekse import uit Azië, Zuid Europa en UK zijn wij een zéér aantrekkelijke partner voor uw badkamerinrichting, toiletinrichting en aanverwante artikelen met een meer dan uitstekende prijs- kwaliteitsverhouding.
8,9

• bart servayge

Kwaliteitsvol en mooie producten Prijs ok Snelle levering

• Corina Hendriksen

Prima service, snelle levering

• Hoe beoordeel je Bathweb?

• s van Helvoirt

Supersnelle en zorgvuldige zending

• Frans van lieshout
    Geverifieerde klant van Bathweb

Bestelling gedaan een ding was beschadigd. Gebeld naar Willie-Jan.werd savonds nog terug gebeld.hij zou gelijk een nieuwe toesturen.Hij wilde me geen rot weekend bezorgen.geweldig wat een Top service 👍👌.

• Reinier van Dam
    Geverifieerde klant van Bathweb

Voor je t gaat verzenden, controleer de kwaliteit van hetgeen je verstuurt. De dwarspootjes van het handdoekrek scheelden maar liefst 1,5 cm.. Daardoor is het rek wel heel erg scheef...gelukkig had ik een slimme maat die gecorrigeerd heeft.

Antwoord van Bathweb

Beste Reinier,
    Vervelend voor je dat het rek niet meteen goed was maar we kunnen niet in elke doos kijken voodat we het verzenden. waarom heb je niets laten horen zodat WIJ het voor je op konden lossen? Erg vervelend om dit zo te lezen of is dat ook je bedoeling dan ben je daarin geslaagd....

• J. W. Mertens
    Geverifieerde klant van Bathweb

Rekening houden met gewenste leverdatum, die je nota bene kunt aangeven.

Antwoord van Bathweb

Het spijt ons als u het product een dag te vroeg geleverd heeft gekregen. Door de grote vraag door het corona virus zij wij momenteel erg druk in verband met vele bestellingen en hebben dit over het hoofd gezien. Nogmaals excuses!

• Joop Sanders
    Geverifieerde klant van Bathweb

Ruim assortiment van goede kwalitateit

• S. Hillegers
    Geverifieerde klant van Bathweb

Eindelijk een universele stang gevonden vor mijn radi

• Esdra Verhoeff
    Geverifieerde klant van Bathweb

Webwinkel ging tijdelijk dicht, had ik niet gezien. Werd persoonlijk gebeld dat het toch nog zou worden opgestuurd voor de vakantie. Top!

• J van der Waard
    Review voor Bathweb

Alles goed, zou niet weten wat er beter kan