Bazaaronline | De grootste online bazaar van NL!

Bazaaronline | De grootste online bazaar van NL!

Welkom bij de grootste online bazaar van Nederland! Bazaaronline is dé plek voor exotische en Oosterse non-food producten. Wij bieden dezelfde producten als de fysieke bazaar, maar dan online. Je betaalt dus geen parkeerkosten en hoeft je ook niet tussen rijen mensen heen te duwen om jouw favoriete exotische producten te kopen. Wel zo makkelijk.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 21-08-2020 ingetrokken

7,0

• Qadir

• Marlon
    Review voor Bazaaronline | De grootste online bazaar van NL!

Misleid online bezoekers met de verkeerde informatie en er wordt niet gereageerd op de mail

• Mattias van Eijk
    Review voor Bazaaronline | De grootste online bazaar van NL!

Bestelling snel ontvangen, goede service en een aardige bezorger!

• Zuhair
    Review voor Bazaaronline | De grootste online bazaar van NL!

Ik heb er een sallontafel gekocht en na 8weken begon de marmerblad te schilferen heb verschillende mails verstuurd maar kreeg geen antwoord. Puur opgelicht noem ik dit de marmer bleek ineens marmerlook te zijn die afschilfert.en dat ze zelfs niet antwoorde op je mails.

• m
    Review voor Bazaaronline | De grootste online bazaar van NL!

Ik heb telefonisch contact gehad over een beschadigd geleverd product. Ik moest deze terugsturen op mijn eigen kosten en vond dat ik niet plezierig te woord werd gestaan. Ik heb mijn bestelling retour gemeld, maar hierop geen reactie ontvangen. Ook wacht ik al twee weken op het retourneren van mijn geld.

• Touria
    Review voor Bazaaronline | De grootste online bazaar van NL!

Eerlijkheid. Mensen niet misleiden. Ik had een salontafel besteld en op de site staat heel wat anders dan wat ik geleverd kreeg. Zoveel geld voor betaald en dat is het niet waard

• tamara
    Review voor Bazaaronline | De grootste online bazaar van NL!

het artikel werd snel geleverd via bol.com. Maar ik kreeg een geheel andere tajine dan dat ik besteld had. Die was ook nog eens 30 euro minder in waarde. Ik heb het artikel geretourneerd. En jullie hebben het ontvangen. Ik heb nog een mail gestuurd om dit te melden. Geen reactie hierop en ook nog geen mail van jullie dat jullie het artikel ontvangen hebben terwijl dit toch al 5 dagen geleden is

• Sam de slager

Goeie service

• Atilla O
    Review voor Bazaaronline | De grootste online bazaar van NL!

Op zondag avond laat bestelling geplaatst. Deze is keurig netjes en heel snel bezorgd. Wat ze beloven komen ze ook na.Zeer tevreden over de service en klantenservice hele vriendelijke mensen.Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.

• Mariska Canjels

Super tevreden!