Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Dé specialist voor al uw BMW Styling, Tuning, Upgrades & hersteller onderdelen. Service & Kwaliteit is ons prioriteit.
9,2
Filter 315 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 149 met beschrijving

• Ewoud

Veel hebbedingetjes voor BMW rijders

• At Snel
    Geverifieerde klant van Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Artikel met geringe beschadiging werd zonder problemen direct nieuwe opgestuurd.

• Hoe beoordeel je Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL?

• Sunil Jaggoe
    Geverifieerde klant van Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Top levering, goede kwaliteit!

• Wiktor Trzeciak

Snel geleverd

• Yasin Sahin

Goede service!

• Nicolas Woelke
    Geverifieerde klant van Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Goede en snelle service ben erg blij met m’n diffusor, kawaliteit carbon is erg mooi

• Ced
    Geverifieerde klant van Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Snelle levering en prima kwaliteit.

• Angelo
    Geverifieerde klant van Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Producten tot op heden nog niet gekregen, 28 maart om 12.04 besteld. Al contact gehad via whatsapp waarin stond vermeld dat ze het afgelopen dondersag binnen zouden krijgen en gelijk zouden klaarmaken voor verzending. Maar tot op heden nog geen mail van verzending en geen antwoord op de e-mail.
    Niet zo’n hele goede 1ste ervaring tot op heden…
    Heel jammer dit…

Aanpassing, producten zijn binnen, krijg (als het goed is) nog een nalevering van mijn Telefoon hoestje

Beste Angelo,

Bedankt voor het plaatsen van een review.

Ik wil u graag melden dat uw bestelling zojuist is verpakt en verzonden. We hadden het onderdeel inderdaad Donderdag verwacht binnen te krijgen, maar de levering raakte helaas vertraagd.

Het onderdeel is vandaag pas binnen gekomen, en we hebben uw order daarom dan ook vandaag direct verpakt & verzonden.

We balen er wel erg van om deze review van u te moeten ontvangen. We zijn momenteel elke dag erg druk en doen er alles aan om alle openstaande bestellingen zo spoedig als mogelijk bij onze klanten af te leveren.

Helaas hebben we geen grip op eventuele vertragingen bij vervoerders, en vaak krijgen we deze vertragingen soms ook wat te laat door omdat deze niet aan ons worden gemeld.

Onze welgemeende excuses voor de vertraging, echter hebben we geen eerdere mogelijkheid gehad om uw order eerder verzendklaar maken.

• Brent Braekevelt
    Geverifieerde klant van Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Product nog altijd niet gekregen en ze antwoorden niet op hun whatsapp

Beste Brent,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling.

Het spijt ons te horen dat u uw product nog altijd niet heeft ontvangen. Ik zie op de track & trace dat het pakket is afgeleverd volgens instructie. Onze excuses wanneer dit niet het geval blijkt te zijn.

We zullen voor het pakket dan een onderzoek moeten starten bij GLS. Ik hebben u zojuist een e-mail gestuurd om dit voorval zo spoedig mogelijk met u op te lossen.

Onze WhatsApp was afgelopen weekend onbeheerd omdat mijn collega in het weekend enkel druk is geweest met het opbouwen van de nieuwe webwinkel. Per e-mail kon u ons wel direct bereiken.

We betreuren helaas dan wel een beetje de manier waarop u dit direct communiceert op dit review platform. We staan 7 dagen per week en 12 uur per dag voor onze klanten paraat. Uiteraard zijn er dan ook wel eens wat momenten dat of de whatsapp, of de e-mail wat minder snel reageert als wat u gewend bent, of aangegeven staat.

• Danny audenaert

Correct

• giuseppe martelli
    Geverifieerde klant van Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Livraison pour la Belgique en 2 jour, communication rapide via WhatsApp, pièces bien emballées et de bonne qualité. Un article sur les deux commandés a été rendu et tous les délais décrits sur le site pour le remboursement ont été respecté.
    Super service très conseillé.

• sinan bayram

TOP PRIJS EN SNELLE SERVICE

• brigitte cools
    Geverifieerde klant van Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Goed materiaal en goede service

• Mohammed QASEM
    Geverifieerde klant van Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Zo veel moesten wachten tot binnen te krijgen

Beste Mohammed,

Bedankt voor het delen van je ervaring.

Het spijt ons te horen dat u een mindere ervaring heeft gehad met ons.

De reden van de vertraging in uw order was omdat het door u bestelde artikel in 1 weekend 4x besteld werd, terwijl wij er op dat moment nog maar 2 op voorraad hadden. Dit hebben we u dan ook direct gemeld, en gevraagd of u zou willen wachten op de nieuwe voorraad.

U gaf zelf aan dat het geen probleem was om op de diffuser te wachten. We hebben de diffuser dan ook direct verzonden toen deze weer terug op voorraad was.

We vinden het erg jammer dat de vertraging in uw bestelling geleid heeft tot deze 2 sterren beoordeling.

Ondanks uw mindere ervaring met ons, hopen we u toch in de toekomst opnieuw als klant te mogen verwelkomen in onze webwinkel!

Hartelijk groet,

• Jeroen R.
    Geverifieerde klant van Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Mooie prijs en past perfect op mijn BMW G20!

• Manuela
    Geverifieerde klant van Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Ik had smoke achterlichten besteld voor mijn F20, bij de advertentie werden foto's getoond van donkere achterlichten. Toen ik het product ontving waren het normale LED lichten (die ik al had) en dus niet wat in de advertentie werd getoond. Dit heb ik aangegeven via de app en dit was volgens Beamerstyling niet waar, er waren in het verleden nog maar twee klachten hierover geweest. Ik heb een beetje moeten zeuren om een retourlabel, anders waren de retourkosten voor mijn eigen rekening. Gelukkig is het probleem opgelost, daar ben ik weg blij mee! Mijn tip: zet duidelijk in de advertentie dat het niet om de smoke variant gaat waar het glas ook donkerder is maar alleen het achteruitrijlicht en het knipperlicht.

Beste Manuela,

Bedankt voor het delen van je ervaring en verhaal.

Het spijt ons te horen dat u een mindere ervaring heeft gehad met ons. De redenen waarom wij de achterlichten de artikelnaam rood / smoke geven, is omdat de achterlichten ook rood met smoke is uitgevoerd. Zeker in vergelijking met de originele standaard F20/F21 achterlichten.

U betreft inderdaad pas de 2e klant met een opmerkingen over deze achterlichten. De vorige klant beschikte namelijk ook alreeds over de LED smoke / rood achterlichten zonder dat hij hiervan zelf op de hoogte was. Kan gebeuren en wanneer dit het geval is nemen we de achterlichten dan ook zonder enig probleem retour.

Zoals gecommuniceerd heeft u dus wel de juiste set ontvangen en is de afbeelding of beschrijving van het betreffende artikel niet foutief.

Omdat uw BMW F20 al over LED achterlichten beschikte (wellicht bijna dezelfde als welke u had besteld), was het verschil met uw huidige inderdaad nihil.

Wanneer een klant gebruik maakt van het herroepingsrecht omdat hij/zij niet tevreden is met het een bestelde artikel, dan zijn de kosten en het risico voor de retourzending voor de koper, zoals ook aangegeven in onze retourvoorwaarden. Echter bleef u herhalend aangeven dat wij in gebreken waren.

Om een discussie hierover te voorkomen heb we u dan toch de keuze gemaakt om zelf de retourkosten op ons te nemen. Hier hebben we dus een uitzondering op gemaakt voor u.

Uiteraard betreuren wij dan wel een beetje de manier waarop u dit communiceert op dit review platform.

Hartelijk groet,

• Patricia D'hondt

Super snelle levering gehad

• Giovanni Van Boxtel
    Geverifieerde klant van Beamerstyling.nl - Beamerstyling NL

Langer moeten wachten dan nodig, vervolgens wordt de kit niet meegeleverd en zit er in de meegeleverde (piano lak) spoiler een klein deukje en een flinke druiper.
    Dus zelf alsnog goede bison kit gekocht maar nergens compensatie voor gekregen.
    Ik denk niet dat ik hier ooit nog iets ga bestellen helaas.

Beste Giovanni,

Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring! Wel vinden het wat minder om deze review uitgerekend van u te mogen ontvangen.

We hebben u namelijk vooraf geïnformeerd over de verlengde levertijd van de spoiler, en dit was volgens u geen probleem.

Door wat onvoorziene omstandigheden heeft de nieuwe levering van de spoilers hierna nog wat dagen extra mogen duren helaas. Wel hebben we u hiervan ook op de hoogte gesteld zodra dit bij ons bekend was. Daarna hebben we u als compensatie voor het wachten een kortingsbon van 5% aangeboden voor uw eerstvolgende bestelling.

De kit waren onze inpakkers inderdaad helaas vergeten met het product mee te sturen. Zoals terug te lezen in het WhatsApp gesprek hebben we hier dan ook onze excuses voor gemaakt.

We hebben u in dit zelfde WhatsApp gesprek beloofd om de kit na het weekend direct na te sturen aan u. Hiermee was u akkoord, en u zou dan het weekend wachten met de montage van de spoiler.

Echter ontvangen we vervolgens na het weekend het bericht van u dat u de spoiler al gemonteerd heeft en u zelf kit aangeschaft heeft. Ook komt u na het weekend pas met de melding dat de spoiler een deukje bevat en dat er een kleine druiper in de lak aanwezig was.

Zoals in het WhatsApp gesprek gemeld had u om die redenen direct een vervangende spoiler van ons kunnen krijgen, maar dit voorstel heeft u afgeslagen en was niet nodig volgens u.

U vraagt hierna (erg logisch) naar een kleine compensatie (sleutelhanger). Dit was voor ons natuurlijk geen probleem, en we hebben u dan ook gemeld dat we de sleutelhanger met de eerstvolgende bestelling gratis mee zullen sturen aan u.

Helaas hebben we daarop geen reactie meer van u mogen ontvangen, en ontvangen we nu deze review van u..

We hebben u dus ter compensatie een kortingsbon van 5% gegeven, voorgesteld om een nieuwe spoiler te krijgen, en akkoord gegeven op uw voorstel voor een gratis sleutelhanger.

Vervelend dat u dit zelf niet als compensaties heeft mogen ervaren.

Ondanks alles hopen we in de toekomst toch opnieuw als klant te mogen verwelkomen in onze shop (met korting) :)

Het beheer,

Team Beamerstyling.nl