Beans & Leaves
Beans & Leaves verkoopt HET koffiemerk uit Spanje: Granell De producent zit zoals gezegd in Spanje en wellicht heeft u op uw vakanties al kennis gemaakt met dit kwaliteitsmerk: Granell Deze capsules zijn alleen geschikt voor een Nespresso machine!! De koffie wordt op traditionele wijze gebrand in Spanje en rechtstreeks naar Beans & Leaves getransporteerd. Dus zonder tussenhandel rechtstreeks van de producent. Dat heeft natuurlijk effect op de prijs en daarom is deze ook zo aantrekkelijk. Cafés Granell is een familiebedrijf dat in 1940 werd opgericht door Agustin Granell Ortega en Consuelo Herrero en zich sindsdien toelegt op het branden, verpakken en distribueren van koffie. De oprichter, bezorgd over kwaliteit en het aanbieden van de beste koffie, is erin geslaagd ervoor te zorgen dat de essentie generatie na generatie blijft, vandaag zijn de belangrijkste pijlers kwaliteit en constante innovatie. Ze kunnen zeggen dat de kwaliteit van deze koffie de belangrijkste waarde en hun geschiedenis is. Hun beste garantie. Als we vandaag terugkijken, zijn ze al de derde generatie van een familie van branders en hoewel de tijd verstrijkt, blijft de essentie van de oprichters elke dag aanwezig.
De zekerheden van https://www.beansandleaves.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur