Beaumax
Onze missie

Beaumax® is opgericht door een super enthousiast en ambitieus team. Een team dat erop uit is om exclusieve, veilige en hoogwaardige producten te leveren, op de voet gevolgd door een klantenservice die elke verwachting overtreft.

Onze Belofte

Onze producten worden met de meeste zorg geselecteerd, getest en voorgelegd aan (aanstaande) schoonheidsspecialisten voordat ze in onze webshop verschijnen. We houden het assortiment bewust beperkt en bieden alleen die producten aan waar we 100% achter staan.

Onze prijzen

Doordat we streven naar een aangenaam prijsniveau willen we onze producten voor iedereen bereikbaar maken. Daarom bieden wij producten van hoge kwaliteiten met uitstekende prijzen aan. We werken rechtstreeks samen met fabrikanten zodat we de laagst mogelijke prijs in de markt kunnen aanbieden, die door geen enkele andere webshop geëvenaard kan worden.

Onze service

Onze klanten staan centraal, dit zie je dan ook zeker terugkomen in onze services. Online winkelen kan dan echt een uitkomst bieden. Wij staan 7 dagen per week voor je klaar (ook buiten kantooruren)! Bij ons kun je de beste producten bestellen en binnen één dag thuis ontvangen. Met onze services proberen we het leven van jou nóg mooier te maken.
De zekerheden van https://beaumax.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020