Beaumax
Onze missie

Beaumax® is opgericht door een super enthousiast en ambitieus team. Een team dat erop uit is om exclusieve, veilige en hoogwaardige producten te leveren, op de voet gevolgd door een klantenservice die elke verwachting overtreft.

Onze Belofte

Onze producten worden met de meeste zorg geselecteerd, getest en voorgelegd aan (aanstaande) schoonheidsspecialisten voordat ze in onze webshop verschijnen. We houden het assortiment bewust beperkt en bieden alleen die producten aan waar we 100% achter staan.

Onze prijzen

Doordat we streven naar een aangenaam prijsniveau willen we onze producten voor iedereen bereikbaar maken. Daarom bieden wij producten van hoge kwaliteiten met uitstekende prijzen aan. We werken rechtstreeks samen met fabrikanten zodat we de laagst mogelijke prijs in de markt kunnen aanbieden, die door geen enkele andere webshop geëvenaard kan worden.

Onze service

Onze klanten staan centraal, dit zie je dan ook zeker terugkomen in onze services. Online winkelen kan dan echt een uitkomst bieden. Wij staan 7 dagen per week voor je klaar (ook buiten kantooruren)! Bij ons kun je de beste producten bestellen en binnen één dag thuis ontvangen. Met onze services proberen we het leven van jou nóg mooier te maken.

Lidmaatschap per 22-06-2022 stopgezet

8,7
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 12 met beschrijving

• Kylie
    Review voor Beaumax

Normaal laat ik mijn wimpers doen. Door covid was dit erg lastig. Daarom heb ik deze wimperlift set gekocht. Mijn wimpers zijn echt super gekruld. Geen problemen gehad om het aan te brengen. Ik had een flesje laten vallen waardoor een flesje leeg was. Ik heb een nieuw doosje gekregen omdat ze dit niet los deden verkopen. Echt super geregeld!

• Juna Kool
    Geverifieerde klant van Beaumax

Het resultaat is erg mooi. Het wel zelf verf erbij gekocht voor een optimaal resultaat, zodat ik geen mascara meer op hoef te doen.

• Pauline Bults
    Geverifieerde klant van Beaumax

Het was super snel geleverd. De stappen zijn heel makkelijk te volgen en het resultaat is echt super goed (waar ik niet vanuit ging en een week later nog steeds heel erg onder de indruk van het resultaat)

• Angel
    Review voor Beaumax

Goede set , eerst wat problemen maar werd goed opgelost . Is wel even prutsen de eerste keer maar het resultaat is geweldig

• Leila
    Review voor Beaumax

Wat een fijne set. Makkelijk in gebruik en geeft geweldig stralende wimpers. Ik ben fan!

• Sarah
    Review voor Beaumax

Very quick customer service. Kind and understanding! I can’t wait to try their product 🥰

• Michelle

🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼

• Porscha

Heel erg goed kwaliteit!

• India
    Review voor Beaumax

goede kwaliteit en mooi eindresultaat.

• Mirte

Werkt goed! Makkelijk te gebruiken

• Bo
    Review voor Beaumax

Super snelle levering en top eindresultaat. Zeker een aanrader!

• Amber
    Review voor Beaumax

Super snelle levering! En wat een mooi eindresultaat!