Beauty88
Real
Techniques -
MeMeMe - Sleek - Barry M -
Beauty UK - BH Cosmetics
Queen Helene - Barefaced.
1.677 klantbeoordelingen

• Conny
    Review voor Beauty88

Dik tevreden! Mijn make-up product werd afgeleverd in een leuk roze zakje met een kaart erbij met een bedankje erop, erg leuk gedaan, ga zo door!

• Carina Bergman
    Review voor Beauty88

Super goed verpakt en super mooi

• Hoe beoordeel je Beauty88?

• Nadieh
    Review voor Beauty88

De website zelf is erg goed verzorgd en heeft een ruim assortiment, het is ook duidelijk wanneer iets is uitverkocht wat ook zeer prettig is!
    Al meerdere keren bij beauty88 besteld en nog geen enkele keer een negatieve ervaring gehad. Nu dus weer iets besteld waarvan ik zeker weet dat ik het voor het weekend nog binnen heb!
    Al met al een fijne webshop met een ruim assortiment dat niet zomaar bij een winkel of drogist te verkrijgen is!

• romy

heel erg tevreden.
    makeup dinsdag avond laat besteld word donderdag afgeleverd
    heb contact gehad via Facebook en 5% korting ontvangen
    de make up die ik zomer 2016 heb besteld gebruik ik nog steeds met veel plezier

• Raveena
    Review voor Beauty88

De producten zijn geweldig en er is genoeg keuze! Ook is de verzending erg snel en wordt het leuk verpakt thuis bezorgd. Wel jammer vind ik dat de verzendkosten voor het pakketje 4 euro bedragen. Bij een grote bestelling maakt het niet uit, maar voor een kleine bestelling vind ik het altijd jammer dat ik dan nog die 4euro extra moet betalen. Dat valt wel een beetje tegen, maar in contrast tot de super service en producten kun je de verzendkosten gewoon wegstrepen.

• Lorena Diaz
    Review voor Beauty88

Im really happy for the order coming so fast and the quality and prize of them. I think I will choose for a long time wear #Beauty88, the best of Nl.

• Anita
    Review voor Beauty88

Mijn bestelling was snel geleverd en de producten zijn top. Ook de klantenservice waarmee ik contact had hebben me perfect geholpen en dat mag ook wel eens gezegd worden!

• Kelly de Vries
    Review voor Beauty88

goede kwaliteit, erg goede en vriendelijke service, super tevreden met mijn bestelling. er miste een lippenstift en die is direct op de post gedaan en had ik de dag er op binnen, met een kaartje waarbij er excuses werden aangeboden voor het ongemak. dat is dus ook erg netjes afgehandeld! super blij en ik ga zeker meer bestellen!

• Marije
    Review voor Beauty88

Ontzettend snelle levering, goed verpakt, erg fijn! Ook superleuk dat je vanaf 30,00 er een cadeautje bij krijgt. Ga zeker meer bestellen!

• Suzan
    Review voor Beauty88

Heel erg tevreden! Snelle levering en goede verpakking, helemaal top!