Bedrukt.nl

Bedrukt.nl

Bedrukt® is de enige echte online kledingdrukker voor consument en bedrijf. Op onze website ontwerp je zelf eenvoudig eigen T-shirts, sweaters, polo's, etc om te laten bedrukken. Bestellen kan al vanaf 1 stuk. Alleen bij Bedrukt de beste kwaliteit kleding en bedrukking.

• Kenny
    Review voor Bedrukt.nl

Werd goed geholpen bij onduidelijkheid

• J.Welbers
    Review voor Bedrukt.nl

Goede prijs kwaliteit verhouding, levertijd volgens afspraak, mooi bedrukt.

• Hoe beoordeel je Bedrukt.nl?

• Margo
    Review voor Bedrukt.nl

Zeer snelle service en prachtige producten

• Francien Vromen
    Review voor Bedrukt.nl

Een snelle levering en de bedrukking is van goede kwaliteit!

• Dominique Bastiaenssen
    Review voor Bedrukt.nl

kwaliteit bedrukking op kledij die niet snel afwast

• Remco
    Review voor Bedrukt.nl

Ik wilde 3 vesten laten bedrukken. Op Bedrukt.nl vond ik hele mooie vesten en voor een mooie prijs. Het was alleen een beetje lastig om een vector afbeelding transparantup te loaden via de website. Want de afbeelding bevatte ook wit. Maar ik kwam heel snel via WhatsApp in contact met Bedrukt.nl. Ik kon het gelijk naar ze mailen en de order is snel in gang gezet. De vesten waren snel binnen en het zag er prachtig uit! Bedankt!

• Renate
    Review voor Bedrukt.nl

Heel tevreden! Ik hoopte dat het logo van goede kwaliteit zou zijn, maar het was super scherp. Snelle levering!

• J stam
    Review voor Bedrukt.nl

Prima product, goede kwaliteit. Ontvanger was er erg blij mee.

• Koen den Hollander
    Review voor Bedrukt.nl

Ik heb al vaker bij bedrukt.nl besteld. Voornamelijk shirtjes die ik gebruik voor werkzaamheden als trainer. De logo's die ik erop laat drukken en de naam achterop zitten goed in het midden. Daarnaast zijn ze van goede kwaliteit en heb ik altijd langere tijd plezier van de shirts.

• Kyra
    Review voor Bedrukt.nl

Erg tevreden! Ziet er supergoed uit!😁