Bello&Eco
Wil je het beste van de natuur in je kledingkast hebben hangen? Mooie, duurzame en betaalbare kleding en accessoires? Dan zit je hier goed!

Lidmaatschap per 30-06-2023 stopgezet

• Mai
    Review voor Bello&Eco

Ik heb de trui Alessandra besteld. Ik ben er erg blij mee; het is erg zacht, mooi en bovendien duurzaam! De klantenservice reageert ook snel. Ik had wat vragen over de alpaca truien en deze zijn uitgebreid beantwoord in korte tijd.

Hartelijk bedankt, Mai !

• Jen
    Review voor Bello&Eco

Verzending was heel snel en goed product. Gerecycled t-shirt Eva is geweldig. Goede kwaliteit, pasvorm en kleur.

Hartelijk bedankt, Jen !

• Nynke
    Review voor Bello&Eco

Leuk assortiment, mooie kleuren en prachtige materialen. Super dat we konden komen passen! Een aanrader.

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt, Nynke en Jolien!

• Renée
    Review voor Bello&Eco

Prachtige kleding, goede service en advies. Duurzaam én fairtrade! Zo moet het!

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt voor je feedback, Renée!

• Rebecca
    Review voor Bello&Eco

Door een beetje slechte planning aan onze kant (collega's die een kado wilden voor een scheidend collega) was mijn bestelling een beetje laat geplaatst. Ik kreeg gelijk e-mail contact over de helft van de zending die misschien te laat zou komen. Ik werd voortdurend op de hoogte gehouden en toen het penibel leek, hebben ze de twee onderdelen apart van elkaar opgestuurd.
    Beide zijn op tijd aangekomen, en onze collega was er superblij mee!

Antwoord van Bello&Eco

Wat fijn om te horen, Rebecca. Bedankt !

• Paul
    Review voor Bello&Eco

Comfortable, high quality clothing and very fairly priced.

Antwoord van Bello&Eco

We appreciate your comments, Paul. Thank you for supporting us and wearing ecofriendly clothing.

• Els
    Review voor Bello&Eco

Het sweatvest Andrea dat ik gekocht heb, zit als gegoten en is lekker warm voor koude dagen! De afwerking is prima en de details vallen op (bijvoorbeeld het zelf kiezen van de kleur van het touwtje aan de muts)! Daarbij vind ik het belangrijk dat kleding duurzaam geproduceerd is.

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt voor je feedback, Els!

• Maja
    Review voor Bello&Eco

Buiten alle verwachtingen een prachtig kleedje ontvangen; heel mooi afgewerkt, en past perfect; je voelt dat dit met liefde gemaakt is; bio en eerlijke handel, daar ga ik wel voor. Fijn dat ik jullie website gevonden heb. Succes verder.

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt, Maja! Met zo'n allen kunnen wij echt een verschil maken in de mode industrie.

• Sarah
    Review voor Bello&Eco

Prima service, mooie producten, mooi kwaliteit, bio en fair trade… Wat wil je meer? :)

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt, Sarah !

• Antoni
    Review voor Bello&Eco

Prima polo, zit lekker en behoudt ook na langere tijd de vorm en kleur.

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt voor je reactie! Biologisch katoen is en prima stof. Het is ook GOTS gecertificeerd.

• Latijn
    Review voor Bello&Eco

Ben zeer tevreden met mijn mooie, 100% katoenen vestje waar de kwaliteit vanaf straalt.

Antwoord van Bello&Eco

Wat leuk om te horen dat je zeer tevreden bent! Het vestje is gemaakt van 100% biologisch katoen, van uitstekende kwaliteit en milieuvriendelijk.

• Henk
    Review voor Bello&Eco

Een half jaar geleden heb ik een bio katoen spijkerbroek (jeans) gekocht. Het is al veel gedragen blijft als nieuw. Ik ben er super tevreden mee!

Bedankt Bello & Eco!!!

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt, Henk! Geweldig om te horen.

• Alma
    Review voor Bello&Eco

Wat een service. In januari gaf ik aan dat ik graag een jurk wilde bestellen, maar dat er helaas geen XS in het assortiment geleverd werd. In september een mail: hij is er in XS in de kleur die je wilde. Wat heerlijk! En hij zit en voelt zalig.

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt, Alma! Wat een fijne feedback. Wanneer onze klanten blij zijn, zijn wij ook blij. ;-) Wij kunnen ook trots zijn op onze Alpaca wol collectie.

• Clara
    Review voor Bello&Eco

Prachtige kwaliteit en vriendelijke service. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop!

Antwoord van Bello&Eco

Hartelijk bedankt voor uw feedback!

• Jeffrey
    Review voor Bello&Eco

Amazing quality and The clothing fits perfectly!

Antwoord van Bello&Eco

Thank you, Jeffrey! We try our best because we love what we do.

• freek
    Review voor Bello&Eco

Ik wilde een biologische polo: omdat die basic kleding zijn zou dat te vinden moeten zijn. Ik heb hem nog niet gedragen maar levering doosje was snel al had het ook in zakkie gekunt zodat het door de bus zou passen met wat propwerk. Ik heb hem nog niet aangehad; M ziet er iets groot uit maar zo gaat dat met online: dan heb je die kloterij met passen enzo. Ze moeten gewoon in winkels tenminste basics goed beschikbaar hebben in bio en natuurlijk moeten die ketens weg omdat dat slavenarbeid is. ach ja...

Antwoord van Bello&Eco

Bedankt voor je feedback, Freek.

• Annelies
    Review voor Bello&Eco

Je moet het zien, voelen en passen en dan ben je verkocht. Je ziet het vakmanschap, de tradities, je voelt de natuurlijke grondstoffen zoals biokatoen, bamboe, telcel, hennep en alpacawol. De kleding is modieus, zit heerlijk, past als een tweede huid en geeft je het goede gevoel dat je met die kleding bijdraagt aan een beter klimaat voor mens en natuur. Bovendien is de kwaliteit een garantie voor langdurig gebruik. Ook dat is beter voor een duurzaam milieu.

Carmen helpt je met haar vakkennis en enthousiasme, zo ga je met mooie kleding en een goed gevoel naar huis.

Hartelijk bedankt, Annelies!

• Mirjam
    Review voor Bello&Eco

Afgelopen zomer 3 shirts gekocht. Mooie kleuren.
    De stoffen voelen heerlijk zacht aan en blijven mooi na het wassen.
    Fijne shirts om te dragen!

Antwoord van Bello&Eco

Mooi! Dank je wel, Mirjam.

• Li
    Review voor Bello&Eco

Nice, and beautiful, I really like them, and will introduce them to my friends.

Antwoord van Bello&Eco

Thank you so much, Li. That makes our day!!

• Wiarda Heerze Smit
    Review voor Bello&Eco

Als lid van de Kerngroep HofvanTwente Fairtrade Gemeente een bezoek gebracht aan Bello en Eco aan de Weegbree 4 in Delden. Carmen vertelde enthousiast over de duurzame producten. Het was een genot om deze eerlijke en mooie kleding gemaakt van o.a. wol, katoen en bamboe te voelen.
    Verrukt over de mooie kledinglijn zagen we ook nog het Fairtrade Max Havelaar Keurmerk in de shirts staan.
    Bello en Eco kan zich nu niet alleen mooi en duurzaam noemen maar ook EERLIJKE HANDEL.
    Ik kan deze winkel bij een ieder aanbevelen. Investeren in bewustwording voor duurzaam en eerlijke handel ook voor mannen.

Antwoord van Bello&Eco

Het was mij een genoegen, Wiarda. Jullie doen fantastisch werk. Hartelijk bedankt!