Beneled NL | Ledeco NL
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 15-05-2020 ingetrokken
-
Michel Oudshoorn
Goed geholpen, reageren snel op mail.
-
Hans Bolders
Snelle levering en correct.
-
Wim van Gelder
Snelle goede levering.
-
Arjan Paans
Prima alles snel en goed verzorgd
-
Bert Bosch
Snelle reactie via Whatsappje ook in avonduren. Goede hulp. Perfect
-
Ed
Snelle levering, goede communicatie
-
Denis Van der Zwart
Goede service!
-
Azi
Simpelweg het juiste bestelde product leveren ipv een totaal a dere lamp met veel minder lumen dan opgegeven en matglas ipv helder zoals op de foto op de site.
Antwoord van Beneled NL | Ledeco NLDear Azi,
We are really sorry that the picture of that specific lamp was not 100% accurate, your input help us to improve our service, we just fixed in our webshop, if you are not satisfied with the product please send us an email requesting a free return and we will send you a return shipping label.
Sincerely,
ERD -
Peter De Rycke
Ten eerste leveringstermijn niet gerespecteerd,winkel geeft geen info betreffende laattijdige levering.Na verscheidene mails,antwoord ontvangen in het Engels.Stelde voor ander product dan besteld te leveren door tekort.Geweigerd en toch geleverd gekregen.Uitleg gevraagd omtrent IP-waarde van de downlights.Gaf aan dat drukfout(IP20) op verpakking aan fabrikant lag en garandeerde mij dat deze in het labo getest zijn als IP65.
Antwoord van Beneled NL | Ledeco NLDear Peter,
We are really sorry about what happened to your order, it got delayed due to a logistic issue faced by the shipping company and honestly it happens 1% of the times.
Please accept our apologies for any inconvenience this may caused to you.
Sincerely,
The Beneled | Ledeco Team -
Minke Korving
goede snelle levering
-
Roeland Veenendaal
Geen reactie op mail over defecte lamp.
Geen telefoonnummer om te bellen. Later blijkt via de kamer van koophandel een ander mailadres wel te reageren op engelse mails.
Uiteindelijk wel goed opgelost en nieuwe lamp toegestuurd.
maar dit zou beter en eenvoudiger moeten
product zelf is
terug?
Denk goed na voor je een bestelling doet want service leveren ze niet!!!!Antwoord van Beneled NL | Ledeco NLDear Roeland,
We are processing your replacement, is scheduled to be dispatched on November 1st.
Please accept our apologies for any inconvenience this may cause to you.
Sincerely, -
Marja Gladon
Goede service
-
Jeroen Huigen
Slecht bedrijf
-
Ludo Van Overvelt
snelle levering, degelijk verpakt
-
Walter Van Dommelen
Snelle verzending en goed verpakt.
-
Ton
Waardeloos bedrijf.
Telefoonnummer is enkel een telefonische hulpdienst zonder enige kennis van zaken.
mailadres Bsensoren is geblokkeerd via KVk achter gegevens van bedrijf gekomen en ander mailadres gebruikt voor klacht.
Kreeg een onzinverhaal dat goederen uit Spanje moesten komen. Na 5 dagen nog niet bezorgd en na weer een klachtmail kreeg ik een vals track en trace nummer van goederen die vandaag bezorgd zijn in Noorwijkerhout. Ben deze onzin goed zat en start een juridische procedure.
Wees gewaarschuwd allen voor deze 3 bedrijvenAntwoord van Beneled NL | Ledeco NLDear T van der Winden,
After an instigation we have found that your order was missing in transit process, we just issued a full refund to your bank account NL03INGB********3892
Please accept our apologies for any inconvenience this may cause to you.
Sincerely,
ERD -
Sindy Miggiels
Makkelijke bestelomgeving en snelle levering.
-
Theo Hupkens
Snelle levering.
-
R el Harbachi
Was makkelijk te bestellen en keurig op tijd bezorgd
-
J.A. Kies
Het produkt had ik snel in huis. Maar was niet het goede maar kreeg snel mijn geld de volgende dag al terug op mijn giro,super!