Best Gellak
Gespecialiseerd in hoge kwaliteit gel nagellak en nagel accessoires

• Annie Timmermans

Ging snel

• els slegers

duidelijke info

• Hoe beoordeel je Best Gellak?

• Kristel van walleghem
    Geverifieerde klant van Best Gellak

Ik moet een beoordeling geven maar heb nog steeds mijn pakket niet aangehad. Dit is al de derde mail over de beoordeling. Dus ik zeg.. slecht,heb mijn pakket nog steeds niet gekregen, de meeste krijg ik al na 1 of max 2 dagen.

Antwoord van Best Gellak

Beste,

Zoals bij u aangegeven zijn er wegens de corona crisis en een aantal nationale feestdagen (Koningsdag en dag van de arbeid + het aansluiten weekend) in zowel Belgie als Nederland bestellingen vanuit Nederland naar Belgie iets langer onderweg dan normaal. We zien dat u inmiddels de bestelling ontvangen heeft.

Best Gellak

• Sascha van de Lande
    Geverifieerde klant van Best Gellak

Het is een heel duidelijke en makkelijke site. Een enorm plus punt dat je via de app op je telefoon kan betalen.

• Angelique Niehorster
    Geverifieerde klant van Best Gellak

Goede service, ik had per ongeluk gekozen voor “afhalen”, maar dat is heen en terug 130 km.. Dus een bericht gestuurd, het was geen probleem als ik alsnog de verzendkosten los over zou maken. De volgende dag was het in huis!

• C van de Bergh
    Geverifieerde klant van Best Gellak

Goede website met prima prijzen. Snelle reactie op mail. Bij ophalen bestelling zelfs cadeautje erbij gekregen. Super dus!!

• Angela Slechten
    Geverifieerde klant van Best Gellak

Producten snel geleverd, alles tip top!

• Yvette Oort van Delden

Nagelknipper is erg klein

• L Vd wetering
    Geverifieerde klant van Best Gellak

Mijn vragen werden snel beantwoord het bezorgen duurde wel iets langer 4 dagen maar dat is nu wel bekend bij PostNL dat het langer duurt over het product zelf ben ik heel tevreden

• Roos Gheysen
    Geverifieerde klant van Best Gellak

Snelle levering !! Goed product !!