Bewonderd
Naamblokken daar staat bewonderd bekend om, uniek, handgemaakt en beschilderd naar wens. Wij verkopen Naamblokken, mijlpaal blokken en meer naam decoratie voor de baby/kinderkamers

• Grietje
    Review voor Bewonderd

Erg vriendelijk, goede service, snelle service en een heel mooi eind resultaat. Zou het zeker aanraden!

• Linda
    Geverifieerde klant van Bewonderd

Geweldige service en prachtige kados!

• Hoe beoordeel je Bewonderd?

• Eline
    Review voor Bewonderd

De naamborden werden zeer mooi geleverd en passen perfect bij onze deuren. De kleuren waren ook bespreekbaar dus zeker een aanrader.

• Suzanne Grootvelt - Jongerius
    Review voor Bewonderd

De eigenaresse van deze shop denkt goed mee, ik wilde naamblokken cadeau doen tijdens kraamvisite van een vriendin die bevallen is maar twijfelde erg over de kleur. Ik werd ontzettend vriendelijk geholpen en ze kwam met leuke ideeën. Ik heb inmiddels deze site al meerdere keren aangeraden. Super leuke en originele dingen.

Antwoord van Bewonderd

Wat een super lieve riview, heel erg bedankt. Was leuk om weer eens wat andere kleurtjes erbij te pakken 😍 nogmaals bedankt voor de leuke order.

• Wendy

Prachtige spaarpotten ontvangen 🥰

• Wendy Rijn

Gewoon super!

• Cheryl
    Review voor Bewonderd

Ik heb een spaarpot besteld met de afbeeldingen van het geboortekaartje echt super mooi geworden!
    Deze heb ik als kraamkado gegven en ook zei waren super enthousiast!
    Goede communicatie en service
    Meer dan 5 sterren waard nogmaals bedankt!

Antwoord van Bewonderd

Bedankt voor de lieve riview, en wat was dit een leuke opdracht om uit te voeren. Ik hoop dat ze nog heel veel jaren plezier hebben ervan😍 nogmaals bedankt voor de leuke order . Mvg

• Romy
    Review voor Bewonderd

Naam besteld voor aan de muur in jungle thema. Hy is super leuk! Ben er helemaal weg van. Gelijk hierna meer dingen besteld! ik raad zeker aan om hier wat te bestellen. Er word tijd en aandacht in je product gestoken. Contact is super fijn, er word met je meegedacht.

Antwoord van Bewonderd

Beste Romy , het was ook een super leuke opdracht !! Bedankt voor de enorm lieve review! En nogmaals heel veel plezier met leuke letters .

• Simone
    Geverifieerde klant van Bewonderd

3de spaarpot besteld en heel erg tevreden. leuke cadeau's!

Beste Simone,

Onwijs bedankt voor de lieve review, ik heb weer genoten om weer aan de slag te mogen voor je. Heel veel plezier met de spaarpotten.

Veel liefs van mij

• Seger
    Geverifieerde klant van Bewonderd

Wij hebben de naamblokjes besteld voor het zoontje van vrienden van ons. We kregen vanuit alle hoeken leuke reacties voor het cadeau. Zelf vonden we ze ook erg mooi!
    Ze hebben hier leuke persoonlijke cadeau’s voor baby’s. De levertijd was netjes en zelfs binnen 7 dagen. Echt een aanrader en we zullen hier zeker weer wat bestellen!

Antwoord van Bewonderd

Wat enorm leuk om te horen dat de Naamblokken zo in de smaak vallen 😊 super bedankt voor de lieve beoordeling . Mvg