BigSteaks.nl

BigSteaks.nl

Op www.BigSteaks.nl vindt u een uitgebreid assortiment van het lekkerste vlees. Onze vakbekwame slagers portioneren het naar wens en het wordt handig, gekoeld bij u thuisbezorgd!

Filter 71 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Tom Kootte
    Geverifieerde klant van BigSteaks.nl

Mijn eerste bestelling bij bigsteaks. Mooi vlees, goede service. Mijn volgende online bestelling ga ik zeker weer bij BigSteaks plaatsen.

• Annette Hekkelman
    Geverifieerde klant van BigSteaks.nl

Ik bestel eigenlijk alleen bbq vlees. Het vlees ziet er goed uit en het smaakt heerlijk. Maar dat kan ook liggen aan de heerlijke bereiding van mijn man :-)).
    Wij komen zeer zeker weer vlees halen.

• Hoe beoordeel je BigSteaks.nl?

• Roy Verbeek
    Geverifieerde klant van BigSteaks.nl

Zoals altijd goed vlees en super geleverd een top bedrijf

• René Verhoeven van Goethem
    Geverifieerde klant van BigSteaks.nl

Top verpakt en extra worst super!

• Thijs Maas

Fantastische service!

• William Cornuijt
    Geverifieerde klant van BigSteaks.nl

kwaliteit is goed en zorgvuldig verpakt! levertijd 2 dagen (tijd) afhankelijk van postNL

• L.E.S. Corsen
    Geverifieerde klant van BigSteaks.nl

Heel tevreden. Vlotte en nette levering. Vorig jaar ook een voorraadje besteld.

• Merwin de Groot
    Geverifieerde klant van BigSteaks.nl

Snelle service. In goede hoeveelheden verpakt. Iets wat prijzig voor wat ik gewend ben

• Janine Poulussen
    Geverifieerde klant van BigSteaks.nl

Het kan duidelijker wanneer de bestelling geleverd wordt en in wat voor conditie het vlees is (vacuüm en/of diepvries). Als ik vers vlees wil is dat niet een parameter waar ik op kan zoeken/filteren.

Een soort van bevestiging brengt duidelijkheid in de leverdatum (script lijkt me niet moeilijk). Ook als ik voor aan andere leverdatum wil bestellen lukte dat niet.

• Cor Van Doorn
    Geverifieerde klant van BigSteaks.nl

Fantastisch vlees voor een goede prijs.