Bij de Handtas

Bij de Handtas

Genoeg handtassen? Heb je dat een vrouw ooit horen zeggen? Naast een goede look en een fancy outfit kan een mooie handtas niet ontbreken in je collectie. Bij de Handtas bestaat uit een handtassen collectie met karakter en een eigen stijl.

Bij de Handtas is een bedrijf gecreëerd vanuit liefde en passie voor handtassen. Die passie wordt gedeeld in een magische collectie van handtassen en leuke accessoires die met zorg is samengesteld. Bij de Handtas staat voor hippe, betaalbare en een tikkeltje bijdehante handtassen en accessoires voor jong en oud.

Het zijn de kleine details die jouw outfit laten leven en laten zien wie je bent. Een van de belangrijkste ingrediënten is dan ook een mooie accessoire. Dit kan een handtas zijn, maar ook een leuke oorbel of een haarband en dit hoeft helemaal niet duur te zijn. Check www.bijdehandtas.nl en doe alvast inspiratie op!
Filter 42 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 28 met beschrijving

• MOHAMED BAKAS

betere kwaliteit

• Sabine
    Review voor Bij de Handtas

Mooie tassen, top service, bedankt voor het cadeautje super leuk

• Hoe beoordeel je Bij de Handtas?

• Wilma Tijhuis
    Geverifieerde klant van Bij de Handtas

Kon het retourbeleid moeilijk vinden maar het staat er wel.

Beste Wilma,

Wat jammer om te zien dat je een één sterren beoordeling achter hebt gelaten. Wij hebben op de website een duidelijke pagina waar ons retourbeleid staat en waar je een retourlabel aan kunt maken. De contact gegevens vind je op onze contactpagina, mocht dat nog nodig zijn. We hopen je ooit nog een keer terug te zien op www.bijdehandtas.nl.

Mylène

• Jolien Zwart

Snel en leuk

Beste Jolien,

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Hopelijk ben je nog steeds blij met je bestelling.

Mylène

• M Van Breukelen
    Geverifieerde klant van Bij de Handtas

Goed verpakt en zeer mooie tas!

• G. Burghout
    Geverifieerde klant van Bij de Handtas

Hele handige en leuke handtas! Goed verpakt en een leuk berichtje erbij! Zocht al zo iets, maar hier alleen zo'n leuke en goede handtas kunnen vinden. Ben er heel blij mee! Bedankt!

Antwoord van Bij de Handtas

Hoi, wat een geweldige beoordeling heb je achter gelaten! Heel fijn dat je bij ons het tasje hebt gevonden waar je naar op zoek was. Daar worden wij ook heel blij van. Groetjes Mylène

• Henrieke Stronkhorst
    Geverifieerde klant van Bij de Handtas

zeer tevreden. De bestelling was snel binnen en het voldeed echt aan mijn wensen. Ook een leuk persoonlijk kaartje erbij wat voor een goed gevoel zorgden.

Antwoord van Bij de Handtas

Hoi Henrieke, wat een mooie beoordeling heb je achter gelaten. Heel erg bedankt daarvoor! Dat geeft ons ook een goed gevoel. Groetjes Mylène

• F.j. Kien
    Geverifieerde klant van Bij de Handtas

Snelle levering! Mooi verpakt!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes Mylène

• mirjam

Top!

Bedankt voor je mooie beoordeling! Groetjes Mylène

• ernestine widemann
    Geverifieerde klant van Bij de Handtas

ik heb er nog geen ervaring mee.

Antwoord van Bij de Handtas

Bedankt dat je de moeite hebt genomen een beoordeling achter te laten. Ik hoop dat je er nu wel een (positieve) ervaring mee hebt. Groetjes Mylène