Bijoux & Presents

Bijoux & Presents

De iXXXi Jewelry online shop, gevestigd tussen Breda & Roosendaal.
Wij hebben grote voorraad ringen in maat 15 t/m 21!
Shop online of maak een afspraak om bij ons langs te komen zodat je de ringen in het echt kunt passen en bewonderen.

Lidmaatschap per 12-11-2022 stopgezet

9,5
Filter 96 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 95 met beschrijving

• Isabelle
    Review voor Bijoux & Presents

Super snelle levering, fantastisch ingepakt en oh zo bedankt voor het extraatje. Zal ik zeker dragen .

• Annemarie
    Review voor Bijoux & Presents

Snelle duidelijke verzending en een mooi pakketje+verrassing ❣️

• Corina
    Review voor Bijoux & Presents

Geweldige site,volop keuze,prima communicatie!
    Pakket wordt als een cadeautje verzonden en altijd met iets leuks erbij.
    Top!

• Sylvia Kaper
    Review voor Bijoux & Presents

Overzichtelijke website met veel aanbod en leuke aanbiedingen. Ook wordt je bestelling vrolijk en met wat lekkers ingepakt.

• Maaike Munneke
    Review voor Bijoux & Presents

Alles wordt mooi ingepakt. Goede service, zijn snel bereikbaar bij vragen! Alles wordt ook snel verzonden.

• Jo
    Review voor Bijoux & Presents

Mooie site, snelle levering en echt een kadootje wat je krijgt. Ingepakt en altijd met wat extra's erbij.

• Jorien van R.
    Review voor Bijoux & Presents

Snelle levering en super leuk ingepakt. Echt een feestje!!!!

• Nathalie
    Review voor Bijoux & Presents

Super service. Ze waren op vakantie maar direct de eerste werkdag, mijn pakket verstuurd.
    En ook nog eens mooi ingepakt en wel. Extra reclameboekje erbij met mijn favoriete merk. TOP !!!

• Aukje Noldus
    Review voor Bijoux & Presents

Mooie producten en erg leuk en op een persoonlijke manier verpakt. Zeker een aanrader en snel bezorgd

• Martie
    Review voor Bijoux & Presents

Omdat ik niet zeker was van de goede ringmaat (bestellingen retour gestuurd) een afspraak gemaakt en persoonlijk advies gehad bij Kitty en Ilona.
    Voldoende keuze en super vriendelijk!

Dankjewel voor je mooie, positieve beoordeling!
    Vond het ook heel gezellig!

• Anita
    Review voor Bijoux & Presents

Mijn bestelling was een feestje om open te maken! Ik heb mijn iXXXi verslaving weer aan kunnen vullen en van het heerlijke snoepje, wat ik erbij kreeg, genoten. Ga zeker weer bij jullie bestellen :)

• Gerard
    Review voor Bijoux & Presents

Idd, ik had het besteld als cadeautje, maar alles was al mooi ingepakt en zelfs nog een extra cadeautje erbij, top hoor

• Emma
    Review voor Bijoux & Presents

Super veel keuze op de site. Goede service als er iets niet goed is.
    De bestelling is echt een feestje om uit te pakken. Super leuk ingepakt en er zat zelfs nog een cadeautje bij!
    Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Dankjewel! xx Ilona en Kitty

• Henny

Zeer snelle levering

Dankjewel !!
    xx Ilona en Kitty

• Jolanda
    Review voor Bijoux & Presents

Fijne website. Snelle levering en het uitpakken is een cadeautje opzich.

Dankjewel!!
    xx Ilona en Kitty

• Saskia
    Review voor Bijoux & Presents

Super service! Super klantvriendelijkheid! 1 van de betere webshops!!!!

• Kim
    Review voor Bijoux & Presents

Leuk contact, snelle verzending (in feestelijke pakjes). Ruime keuze en een goede service. Ik ben zeker een tevreden, terugkerende klant!

• Jantine van steeg
    Review voor Bijoux & Presents

Super snelle service zat een lief kaartje erbij en als kadootje een extra vulring top service zeker een aanrader super blij met mij ring en ga zeker meer bestellen ben nu al verslaafd ....😊dank je wel voor de snelle service en alles was zo mooi ingepakt

• Melissa
    Review voor Bijoux & Presents

Een super service! Ik was nog niet bekend met dit merk en vond het vrij lastig om mijn maat in te schatten. Een aantal bestellingen geplaatst en in mijn enthousiasme een verkeerde ring besteld. Ik kon een mailtje sturen en is gelijk opgelost! Alles was ook super leuk ingepakt en was echt een cadeau om te openen. Via de app heel snel contact en een hele heldere en duidelijke uitleg!

• Yvonne van Oost
    Review voor Bijoux & Presents

Supersnelle reactie op mijn vragen. Zeer snelle levering en superleuk zo’n ixxxi abonnement. Kreeg een ring die ik nooit gekocht zou hebben maar hij is superleuk! Trouwens ook heel leuk verpakt!