Nerdchandise & more!

• E.

Snelle levering, goed verpakt

• Nathalie Vandenbroucke
    Geverifieerde klant van Bitropolis

Snelle service, perfecte levering. Zeer tevreden

• S Wan
    Geverifieerde klant van Bitropolis

Vragen werden duidelijk en goed beantwoord. Bitropolis is erg behulpzaam.

• Gülbahar Doevendans
    Geverifieerde klant van Bitropolis

Mijn bestelling kwam snel en veilig verpakt aan. Goede kwaliteit!

• A
    Geverifieerde klant van Bitropolis

Eerder bezorgd was fijner geweest, verder alles in orde!

• Joost Meijer
    Geverifieerde klant van Bitropolis

Helaas was een van de pins die ik had besteld beschadigd, als compensatie kreeg ik zomaar een extra pin er gratis bij. Echt fantastisch!

• Mareike Millner
    Geverifieerde klant van Bitropolis

Erg snel, goede communicatie en zeer veilig verpakt

• Job Thuijs

was top!

• Roxanne van Wijngaerde
    Geverifieerde klant van Bitropolis

Uitermate tevreden. Snelle levering, keurig verpakt, creatieve touch, geweldig product!
    Ga hier zeker nogmaals bestellen.

Antwoord van Bitropolis

Hoi Roxanne! Bedankt voor de lieve en positieve review en natuurlijk heel erg bedankt voor jouw bestelling!

• Irene
    Geverifieerde klant van Bitropolis

Zeer tevreden. Tijdens openingstijden zeer snelle reactie op emails en de bestelling ging meteen de deur uit. Het lag de volgende dag in de brievenbus. Goeie service!

Antwoord van Bitropolis

Hoi Irene, fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Dat is natuurlijk mijn streven. Hopelijk nog eens tot ziens in onze winkel of webshop!

Groetjes,

• ShanChan
    Review voor Bitropolis

Was op zoek naar een specifieke Pop Funko en Bitropolis heeft deze voor mij bij de fabrikant besteld. Echt super service. De eigenaresse hield me op de hoogte van de stand van zaken, toen ze de Funko's had ontvangen stuurde ze dezelfde dag naar me op. Ik kan niks anders zeggen dan, goeie service! :)

Antwoord van Bitropolis

Hey ShanChan! Bedankt voor de uitgebreide review! Helaas kunnen wij niet ALLES op voorraad hebben (if only, haha!), maar we bestellen inderdaad graag voor je bij! Bedankt voor je bestelling en hopelijk tot ziens in onze winkel of webshop!

Grtz,

• Bendyona
    Review voor Bitropolis

Hele fijne winkel. Zeer persoonlijke service en een te gek assortiment. Prachtig concept en een hemel voor elke Nerd/Geek/Comicelover/Gamer etc.

Antwoord van Bitropolis

Hey Bendyona, bedankt voor de lieve woorden! Hopelijk snel tot ziens in onze Nerd-cave!
    Grtz,

• Frans
    Review voor Bitropolis

Herinner je de geheime grotten in Zelda nog vol met schatten? Dat is Bitropolis!

Antwoord van Bitropolis

Hoi Frans, bedankt voor je review, wij zijn het hier natuurlijk meer dan over eens!
    Groet,

• gavetaar
    Review voor Bitropolis

Het is goed afgesloten en het is goed afgerond

• Jasper
    Review voor Bitropolis

Leuke winkel voor al je 'nerdy' spulletjes en verzamelingen. Naast dit worden er ook toffe workshops gegeven.
    En de eigenaresse is ook nog een superlief en hartstikke behulpzaam!

Antwoord van Bitropolis

Hoi Jasper, bedankt voor de review! Hopelijk zien we je snel terug in onze winkel, bijvoorbeeld tijdens een van onze workshops!
    Groet,