Bittenshop.nl

Bittenshop.nl

Bij Bittenshop.nl vind je kwaliteit bitten voor scherpe prijzen en gratis verzonden v.a. € 25,- in heel Nederland. In België en Duitsland verzenden wij gratis v.a. € 75,-. Bij ons vind je een groot assortiment van enkel gebroken bitten tot dubbel gebroken bitten en van Bustrens tot Watertrens tot D-trens. Wij leveren producten van de merken HARRY'S HORSE, ACAVALLO, TRUST STUBBE en PFIFF. Kijk ook eens bij de Kneveltrens bitten, onze leuke Pelham bitten of de nieuwste Hackamore, Dressuurstang en Pessoa bitten. Bij ons vind je het grootste assortiment paardenbitten met een goed advies. Ook hebben wij lederen,- sweat iron en flexibele bitten.

• Anneke Dijkstra-ter hORST

vlotte en nette levering

• Emily Mensink
    Geverifieerde klant van Bittenshop.nl

Product was mooi en veilig verpakt en zag er prima uit bij aankomst. Prijs viel ook erg mee. Levertijd was wel ruim het dubbele van wat stond aangegeven.

• Hoe beoordeel je Bittenshop.nl?

• Ellen Rook
    Geverifieerde klant van Bittenshop.nl

Artikel retout gestuurd om te ruilen voor een maatje groter, geen geld retout gehad en geen grotere maat ontvangen

• Chloë Tiggelmam
    Geverifieerde klant van Bittenshop.nl

Goed en snel geholpen! Bestelling was ook binnen 2 dagen aangekomem. En een super service!

• Joke Strampraat
    Geverifieerde klant van Bittenshop.nl

Een shop met prima kwaliteitsprodukten en met zeer goede informatie over het produkt waar het om gaat.

• E Halfhide

Snelle levering, mooi product

• Dieuwke Bleeker
    Geverifieerde klant van Bittenshop.nl

Betrouwbaar, prettige communicatie, uitstekend vertrouwen in de klant.

• Petra Le Large

Prima!!!

• patrick Vercammen
    Geverifieerde klant van Bittenshop.nl

Breed gamma en goede kwaliteit van bitten .

• Sabrina
    Review voor Bittenshop.nl

Snelle levering rond de periode van Sinterklaas en in tijden van Corona. Verzorgde verpakking. Vlotte retour en nieuwe bestelling. Top!