Blackhead.nl

Blackhead.nl

Blackhead.nl wil je graag helpen om van jouw vervelende mee-eters, ook wel comedonen genoemd, af te komen. Hiervoor zijn verschillende methodes, de ene wat effectiever dan de andere. Wij leveren o.a. het blackhead masker dus wil je mee-eters verwijderen dan is dit een zeer goed middel. Het blackhead masker breng je aan als een gewoon gezichtsmasker. Het verwijdert mee-eters, puistjes, andere onzuiverheden en overtollig talg van jouw gezicht. Binnen enkele minuten kun je jouw gezicht schoonmaken en ben je voor langere tijd verlost van die vervelende mee-eters. Het blackhead masker is de perfecte methode om jouw gezicht te reinigen.
8,3
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 12 met beschrijving

• J Ulfman

Snel geleverd conform verwachting

• David Brouwer

Goedkope Chinese producten, doen niet wat het adverteerd. Niet effectief

Antwoord van Blackhead.nl

Hi David! Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik zou je graag willen helpen en tot een oplossing willen komen. Je geeft aan dat product niet doet wat het adverteert. Heb je de gebruiksaanwijzing van het product goed opgevolgd? Een gouden tip om het masker zijn werk te laten doen: vooraf je gezicht goed wassen met warm water. Hierdoor gaan de poriën openstaan en zul je zien dat het masker veel effectiever is. Mocht je dit al geprobeerd hebben, zou je me dat willen laten weten? Dan ga ik kijken naar een andere oplossing!

Mark | Blackhead.nl

• Hoe beoordeel je Blackhead.nl?

• Diana Hanstede

Snelle levering, goed product

• Karlijn Smolenaers

Doet goed zijn werk!

• Bas Zweers

Alles gekregen

• Lenique Smijs
    Geverifieerde klant van Blackhead.nl

Snelle levering. Bij een fout wordt het direct goed opgelost.

• Vanberlo77

Mijn zoon van 15 heeft het gebruikt en het werkt heel goed

• Kim Vermaas
    Review voor Blackhead.nl

eerste bestelling was fout gegaan bij de post, erna een nieuwe toegestuurd gekregen, product is zoals verwacht.

• Linda
    Review voor Blackhead.nl

Hele handige comedonenlepel! Zeker een aanrader

• Naaldwijk
    Review voor Blackhead.nl

Snelle levering en goede service