Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Bloemetje Bezorgen Apeldoorn is jouw lokale bloemist voor Apeldoorn, Klarenbeek, Beekbergen en omgeving. We zijn een lokale bloemist, die bloemen vers van de veiling haalt. Altijd dagvers. We hanteren een zeven dagen vers garantie.
8,8

• Willy Muller
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Erg mooie bos bloemen die nu nog bijna volledig op de vaas staat.( morgen een week).

• Rob T
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Het was een mooi boeket met verse bloemen.

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Fijn om te lezen Rob, dank voor je review!

• Hoe beoordeel je Bloemetje Bezorgen Apeldoorn?

• S Houtkamp
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

vertrouwde service, goed en snel

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Fijn om te lezen S, super!

• Elissa
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Prachtige, verse bloemen en uitstekende service! Er is echt zorg aan besteed en dat zie je

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Wat een prachtige review Elissa, dank voor de mooie woorden!

• Anneke de Koning
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Snelle levering en blije ontvanger.

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Fijn om te lezen Anneke, dank voor je review.

• Annet van As
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Wel een mooi boeket en keurig op tijd geleverd maar het leek totaal niet op hetgeen ik besteld had en ook niet voor die prijs.

Ik heb de bloemenwinkel gebeld en de bestelling blijkt door een miscommunicatie ( tussen bloemenwinkel en bloemetjebezorgenapeldoorn) te zijn ontstaan.
    De bloemenwinkel heeft ons verrast met een nieuwe bos bloemen die na 1 week nog fris en fleurig op de vaas staan! Opgelost dus.

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Via deze weg nogmaals onze excuses voor het misverstand. Gelukkig hebben we het kunnen oplossen. Dank je wel voor de eerlijke review.

• Sylvia Maaren van
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Snelle levering en keurig bevestiging, zodra bloemetje bezorgd is.

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Fijn om te lezen Sylvia, dank je wel voor je review!

• Peter Brouwer
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

support for local businesses, excellent service

Thank you Peter!

• Monique Nijveld
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

het is te laat op de dag geleverd. Ik heb het boeket gezien, deze was ten opzichte van de prijs zeer matig.

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Beste Monique, vervelend om te lezen dat je niet tevreden was over onze dienstverlening. Ik heb het even nagevraagd bij onze bloemist en de bestelling bekeken, maar we hebben geen vraag of opmerking gehad om op een bepaalde tijd te leveren. in zo'n geval wordt het boeket meegenomen op de meest logische route.

Wanneer je niet tevreden bent over het boeket kun je altijd contact met ons opnemen. Ik heb geen mail zien binnenkomen en ook telefonisch hebben we bij mijn weten geen reactie mogen ontvangen. Op deze manier hebben we niet de kans gehad om dit op passende wijze op te lossen, maar worden we wel geconfronteerd met een slechte beoordeling.

Ik hoor graag van je waarom het boeket in jouw ogen 'zeer matig' was, dan kunnen we hier mogelijk lessen uittrekken voor de toekomst.

Jeroen Kuiper

• Heleen van der Pol

Prima service

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Apeldoorn

Dank je wel voor je review!