Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Bloemetje Bezorgen Den Bosch is jouw lokale bloemist voor Den Bosch en omgeving. Altijd dagverse bloemen.
7,5

• Liz Derks
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Er zaten helaas ook oude bloemen in. Prijs kwaliteit vind ik het niet in verhouding

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Beste Liz, zoals we in onze mailwisseling al hebben aangegeven vinden we het jammer dat de bloemen niet naar wens waren. Echter, de bloemen waren vers. U heeft foto's gestuurd, daarop was helaas een roos met een knikje (deze ging geheel de winkel uit) en een lisianthus die niet meer helemaal mooi was. Echter, het boeket bevatte veel andere mooie bloemen. De opmerking van de oude bloemen vinden wij dan ook niet terecht.

• Marlou Vercauteren

Snelle bezorging helemaal top👍🏻

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Bedankt nog voor je review Marlou!

• Hoe beoordeel je Bloemetje Bezorgen Den Bosch?

• Stijn van den Eerenbeemt
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Snelle levering, mooie bos bloemen die lang blijven staan

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Top om te lezen Stijn, dank.

• Lisette Gerbrands
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Mooi boeket! Helaas waren de bloemen voor de deur gelegd, op een warme dag, zonder water waardoor verschillende bloemen er niet meer zo mooi uit zagen.

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Beste Lisette, vervelend dat dit niet helemaal naar wens is gegaan. We gaan het opnemen met onze bezorger.

• Coen Mannaerts
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Pas dag later geleverd dan afgesproken. Moest erachteraan bellen

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Beste Coen, onze excuses hiervoor. Dank voor je review. Hopelijk zijn de bloemen naar wens.

• Junior
    Review voor Bloemetje Bezorgen Den Bosch

SUPER. 0m 11:00 uur gebeld,. 's-middags snel bezorgd. Bloemen verser dan vers. Heel mooi boeket voor een mooie prijs. Dit is echt een vakman die weet hoe hij met klanten om moet gaan. Daarnaast is Van Prooijen echt een begrip binnen Den Bosch en omstreken voor bloemwerk

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Dank je wel Junior voor de mooie review!

• Ania Schilling
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

goede service, mooie , verse bloemem!

Dank je wel!

• Rémon Budding
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Bloemen binnen 5 dagen al slecht, niet echt waar voor je geld! Wel snelle service, dus daarom geen 1.

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Beste Rémon, dank je wel voor je review.

Vervelend om te lezen dat de bloemen na vijf dagen al slecht waren. De grote vraag die bij ons nu leeft: waarom heb je geen contact opgenomen met ons om je klacht te delen? We hebben geen e-mail van je gehad, geen telefoontje en je bent ook niet in de winkel geweest.

Helaas zijn bloemen vers producten: er kan dus weleens iets mis gaan. Wanneer je ons dit eerder had laten weten, hadden we de mogelijkheid gehad om te zoeken naar een passende oplossing (bijvoorbeeld een nieuwe bos aanbieden).

Daarom vinden wij de review niet helemaal passend. Je hebt gelijk dat de bloemen zeven dagen vers moeten zijn minimaal, maar als je ons geen kans geeft om het goed op te lossen is deze review niet helemaal terecht.

• Stijn van den Eerenbeemt
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Snelle levering, mooie bos bloemen

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Top Stijn, fijn om te lezen. Dank je wel!

• Samantha Koningstein
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Stond zijknat buiten in de regen

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Den Bosch

Beste Samantha, vervelend om te lezen dat de bestelling niet naar wens was. Ik heb het even nagevraagd bij de bloemist. We hebben de bloemen niet voor de deur gezet, dit zouden we alleen doen als ze beschut zouden kunnen staan. Waarschijnlijk is het misgegaan, omdat de bloemen bij de buren waren afgegeven en er geen kaartje in de bus is gedaan.