Bloemetje Bezorgen Groningen

Bloemetje Bezorgen Groningen is jouw lokale bloemist voor Groningen en omgeving. Wij hebben altijd dagverse bloemen en staan voor je klaar. Bestel je voor 14 uur, dan bezorgen we nog dezelfde dag.
Filter 64 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 63 met beschrijving

• Jhh Ruiter
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Groningen

Snelle levering ,prachtig boeket en staat nu na 8 dagen er nog zeer goed bij Top

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Groningen

Hoi Jhh, dank je wel voor je review. Fijn dat de bloemen naar wens zijn.

• Hanan Doudouh
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Groningen

Precies zoals ik had verwacht en wat een snelle service. Top

Dank je wel Hanan!

• Hoe beoordeel je Bloemetje Bezorgen Groningen?

• Ralph Montijn
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Groningen

Na 2 dagen begonnen de eerste rozen al te hangen en binnen een week is de hele bos weggegooid. Erg jammer. Voor deze prijs mag je verwachten dat de rozen toch minimaal een week blijven staan.

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Groningen

Beste Ralph, we hebben geprobeerd contact met je te zoeken voor een oplossing. Helaas hebben we je nog niet kunnen bereiken. Met vriendelijke groet, Jeroen Kuiper Bloemetje Bezorgen Groningen

• Anoniem

Correcte levering

• HannaD
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Groningen

Makkelijk te bestellen en een prachtig boeket!

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Groningen

Fijn om te lezen Hanna, dank!

• Ina b

Prachtig

Dank je wel Elly!

• Rianne Schilder
    Geverifieerde klant van Bloemetje Bezorgen Groningen

Bloemen waren niet bezorgd terwijl dit wel per mail was bevestigd. Mijn zoon was die dag 2 uur afwezig en men zei dat ze 3 x langs waren geweest en daarna hebben ze een briefje achter gelaten dat mijn zoon de bloemen op moest halen. Dat was voor hem half uur fietsen. Daarvoor heb ik geen verzendkosten betaald. Ze hadden de bezorging ook op een ander dagdeel kunnen doen, ipv 3 x aanbieden in korte tijd. Ik heb voor bezorging betaald. Ik zal hier nooit meer zijn bestelling doen.
    Aanvullend: in de mail als reactie op deze review werd verteld dat ze 2x ipv eerdere berichtgeving 3x, langs zijn geweest. Verder vond ik de mail niet klantvriendelijk door woordkeus als ‘logisch’. Ze hebben in mijn ogen op geen enkele manier klantvriendelijk gehandeld. Geen aanrader dus.

Antwoord van Bloemetje Bezorgen Groningen

Beste mevrouw Schilder, vervelend dat het niet naar wens is gegaan. Graag vertellen we ook even onze kant van het verhaal.

We zijn twee keer aan de deur geweest om te bezorgen. De eerste keer op de reguliere route en later op de terugweg nog een keer. Het is heel gebruikelijk om daarna een briefje achter te laten om contact op te nemen over het bezorgen.

Een huisgenoot belde ons daarna op en vroeg vervolgens voor wie de bloemen waren bedoeld. Toen hebben we aangegeven dat het voor uw zoon was.

We hebben pas na een dag of vijf van uw zoon een belletje gehad. Hij gaf zelf aan dat hij ze op kwam halen, omdat er anders extra verzendkosten betaald moesten worden. Dat lijkt mij vrij logisch, omdat we al een aantal keren geprobeerd hadden te bezorgen. Toen gaf hij aan ze zelf op te komen halen.

We hebben in onze ogen het maximale gedaan om het boeket te bezorgen. Jammer dat u dit anders ziet.

Jeroen Kuiper