Bloempotwebshop.nl

Lidmaatschap per 15-10-2019 stopgezet

9,2

• Angelique
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Ik ben heel tevreden over bloempotwebshop.nl.
    De site is erg duidelijk, en ook het bestelproces.
    Uitstekend assortiment.
    Ik kreeg een mail terug dat de artikelen niet allemaal op voorraad waren en later dan verwacht werden verzonden, maar ik kreeg ze gewoon binnen het levertermijn. Heel goed verpakt, zonder beschadigingen.
    Ik ben erg blij met mijn hangpotten!

• C van Wijngaarden
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Netjes en snel, goede prijzen.

• Henk de Jong
    Review voor Bloempotwebshop.nl

ik ben weer prima geholpen, het is zo'n fijne duidelijke website, en er wordt heel snel gereageerd als je een vraag stelt.

bedankt en tot de volgende keer

• Suzanna van der Voort
    Review voor Bloempotwebshop.nl

De communicatie is uitstekend: de bestelling en de betaling worden bevestigd per e-mail. Doordat mijn Elho 3,5 Liter Aquarius gieter in de kleur antraciet niet op voorraad was, heeft mijn bestelling vertraging opgelopen met excuses van de webshop.
    Overal is de kleur antraciet moeilijk te verkrijgen, dus ik vond het niet zo'n probleem.
    Mijn terraspotten en hangpotten zijn allemaal in de kleur antraciet en ik wil alles graag in 1 kleur houden, geen bonte verzameling dus. Dit doe ik wel met de planten die ik erin zet 😁.
    Mijn bestelling van 23 april 2019 is op zaterdag 4 mei 2019 om 16.18 uur bij me afgeleverd en was netjes te volgen met Track&Trace.
    De goederen waren zeer goed verpakt in een stevige doos en onbeschadigd, niets dan lof!
    Ik zal zeer zeker vaker een kijkje bij deze weshop nemen als ik iets nodig heb en kan iedereen deze webshop van harte aanbevelen.
    🌻👍🌻

• Yvonne
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Zeer betrouwbare webschop alles de potten werden netjes volgens afspraak op tijd geleverd. En de prijs is ook goed.

• Bob Kubista
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Prima webshop, ik kon mijn bestelling dezelfde dag nog ophalen. Echter zou de beveiliging (lees http naar https) nog mogelijk zijn voor nog meer vertrouwen. Ik ga er in de toekomst vast nog een bestelling doen

• Hennie
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Bij mijn bestelling werd aangegeven:
    "Helaas zijn niet alle door u bestelde producten op voorraad.
    De levertijd bedraagt maximaal 5-10 werkdagen. Excuses voor het ongemak."
    Dat was geen probleem, in de email met betaalbevestiging stond: "Op het moment van verzending ontvangt u van ons een bevestiging".
    Die bevestiging heb ik niet gekregen, de bestelling wel.
    Die was netjes verpakt, er ontbrak echter één klein onderdeel, na hierover contact te hebben opgenomen werd die snel nagestuurd. Dus op de verzendbevestiging na was dit een goede ervaring.

• Thijs van der Panne
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Twee weken geleden de drievoudige bloempottenset met bijbehorende schotels. Bij levering bleek dat PostNL niet bepaald zachtzinnig met het pakketje is omgegaan ondanks de waarschuwing op het pakket. Alles was kapot. Bij melding bij bloempotwebshop zijn ze direct tot actie over gegaan en twee dagen later heb ik alles nieuw gekregen en ditmaal was het prima in orde. Ik ben daarom erg tevreden met de afhandeling ervan maar ook van het product zelf.

• Fatiha
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Zeer tevreden over de service! was een klein probleem maar werd meteen recht gezet. Het feit dat er ook effectief communicatie is tussen de beheerder en de klant (wat ikzelf ook heel belangrijk vind) is deze site zeker een aanrader. Super bedankt, Angela!

• Paul
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Zeer goeie ervaringen, zowel de levering als de communicatie daaromtrent was perfect.
    Na 3 jaar had ik een kapotte lamp in mijn Led bloempot. Deze is geheel kosteloos nageleverd.
    Dat is pas service, dus van mij een dikke 10!

• Bart
    Review voor Bloempotwebshop.nl

snelle levering en netjes afgeleverd

• Annie
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Snelle afhandeling van bestelling. Goede geregeld.

• Laura
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Fijne ervaring met bloempotwebshop! Duurde wat langer voor het binnen was. Maar kon heel makkelijk een afspraak maken om het op te halen en het was erg duidelijk.

Ik zou zo weer kopen!

• Ann V
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Duidelijk overzicht op de site.
    Vriendelijke en vlotte communicatie via mail.

• Emme

Heel vlotte bestelling!
    Website duidelijk (overzichtelijk en stookhoeveelheden aangegeven). Afrekenen duidelijk en vlot.
    Goed op de hoogte gehouden over verloop bestelling (ontvangst van betaling en verzending met track & trace code).
    Heel erg vlot geleverd (volgende dag al in huis).

• Marc Govaerts
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Zeer goede en snelle afhandeling van de bestelling.

• Sebastiaan Verweijen
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Heel erg tevreden. Zeer klantgericht en de extra stap wordt gezet!

• Lucinda Janssens
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Snelle levering. Perfecte klantendienst. Perfecte dienst naverkoop. Goede producten.

• Bert

der2cpnen3 nilpeon lpevf h wuwian oj tpveirvrkniel tlnvero eibr mi eetelgg it
    te!eelsbnesebs n
    edoos o lamgknw nsa te ipeondtedse m

• Krista
    Review voor Bloempotwebshop.nl

Een heel tevreden klant, minder dan 24 uur na betaling werd de bestelling geleverd in België !