Bloemwinckel.com

Bloemwinckel.com

Bij Bloemwinckel zetten we graag de bloemetjes bij jou binnen! Wij houden van bloemen. En niet een beetje, maar heel veel. Daarom krijg je bij Bloemwinckel geen bescheiden boeketje, maar een mooie uit de kluiten gewassen bos blijheid. Welk boeket je ook kiest, wij pakken flink uit.
Filter 7 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6 met beschrijving

• Renske
    Review voor Bloemwinckel.com

Fantastisch mooie bloemen, traktatie!!!

Antwoord van Bloemwinckel.com

Dank je wel Renske. Leuk om te horen dat ook jij ons vrolijke boeket Bossa Nova zo mooi vindt! Tot een volgende keer, fleurige groeten van de Bloemwinckeliers.

• Caroline
    Review voor Bloemwinckel.com

Wat een prachtige bos bloemen! Echt leuk om mijn vriendin hiermee te verrassen!

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Caroline, superleuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over het door jou bestelde boeket. We zijn benieuwd of jouw vriendin ook zo blij was met dit mooie boeket!

Fleurige groeten van de Bloemwinckeliers

• Hoe beoordeel je Bloemwinckel.com?

• Carla Achterberg
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Prachtig boeket. Weer eens wat anders. Goed verzorgd, ook wat het verzenden betreft. Blij mee. Voor herhaling vatbaar. Dank jullie wel.

Antwoord van Bloemwinckel.com

Dank je wel Carla voor je enthousiaste reactie! En natuurlijk vinden we het nu al leuk je op een later moment weer terug te zien op Bloemwinckel.

Fleurige groeten van de Bloemwinckeliers

• Claire
    Review voor Bloemwinckel.com

Snelle service en goed verpakt!!

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Claire, bedankt voor je enthousiaste reactie. Geniet van de bloemen en deze mooie dag, fleurige groeten van de Bloemwinckeliers.

• J.M Visser
    Review voor Bloemwinckel.com

Boeket werd perfect in doos bezorgd. Er zitten lekker veel bloemen in het boeket. Gelijk in de vaas gezet en nu heerlijk genieten!

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Joost, bedankt voor je enthousiaste reactie. Geniet van deze mooie bos bloemen, we hopen natuurlijk je weer terug te zien. Fleurige groeten van de Bloemwinckeliers.

• Michiel
    Review voor Bloemwinckel.com

Prachtig vers boeket, goed verpakt en keurig op tijd geleverd.

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Michiel, leuk dat je zo enthousiast bent, dank je wel. Mooie dag verder, fleurige groeten van de Bloemwinckeliers.