Bloemwinckel.com

Bloemwinckel.com

Bij Bloemwinckel zetten we graag de bloemetjes bij jou binnen! Wij houden van bloemen. En niet een beetje, maar heel veel. Daarom krijg je bij Bloemwinckel geen bescheiden boeketje, maar een mooie uit de kluiten gewassen bos blijheid. Welk boeket je ook kiest, wij pakken flink uit.
9,5
Filter 56 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Gill Cogghe
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

zeer goede service! bloemen kwamen verwelkt aan door een staking van de post in belgie waardoor ze langer onderweg waren ze hebben het volledige boeket terug betaald top service!!!!

Antwoord van Bloemwinckel.com

Dank je wel Gill voor jouw goede beoordeling ondanks dat het boeket niet op tijd geleverd kon worden! Groeten van de Bloemwinckeliers.

• Neeltje De wacht
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Mooi boeket al na een dag geleverd ben heel tevreden.

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Neeltje, super dat alles naar wens is geweest, hopelijk tot een volgende keer! Groeten de Bloemwinckeliers.

• Hoe beoordeel je Bloemwinckel.com?

• Jannie Valkier
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Prachtige bos ,precies zoals op de foto ,binnen een dag bezorgd.

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Jannie, wat een ontzettend goede beoordeling. Bedankt voor jouw vijf sterren en toelichting, daar worden wij weer blij van! Groeten van de Bloemwinckeliers

• Riet van Zwieten
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Lullige bos voor dat geld. Sorry dat ik t zo zeg.

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Riet, wat vervelend dat het boeket is tegengevallen. Onze excuses hiervoor! Groeten van de Bloemwinckeliers

• Astrid
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Snelle levering, mooie droogbloemen combinatie met bijpassende vaas

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Astrid, bedankt voor jou mooie beoordeling. Fijn dat alles naar wens was! Groeten van de Bloemwinckeliers

• Ingrid Mirer

tiptop

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Ingrid, bedankt voor deze beoordeling. Fijn dat alles tiptop was! Groeten van de Bloemwinckeliers

• Rosa Noordermeer
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

De bloemen zijn erg mooi, maar ik had als datum 30 mei dat ze binnen zouden komen, maar ze waren er de volgende dag al... nu hopen dat ze het volhouden tot dan..

Antwoord van Bloemwinckel.com

Dank je wel Rosa voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat de bloemen te snel zijn afgeleverd, onze excuses voor onze voortvarendheid. Groeten van de Bloemwinckeliers.

• Jolanda
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Het is een zeer geslaagd cadeau geweest. De droogbloemen staan prachtig in de vaas!

Antwoord van Bloemwinckel.com

Dank je wel Jolanda voor jouw goede beoordeling en toelichting! Fijn dat alles naar wens is, groeten van de Bloemwinckeliers

• Janny Haaksma
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Is cadeau voor onze dochter!

Antwoord van Bloemwinckel.com

Janny, bedankt voor jouw beoordeling met 5 sterren. Fijn dat alles naar wens was. Groeten van de Bloemwinckeliers.

• Corine De Niet
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Mooie bos bloemen. Attente medewerker.
    Alleen jammer dat de letters in de vaas gedrukt zijn.

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Corine, bedankt voor jouw beoordeling en opmerking. Groeten van de Bloemwinckeliers.

• C Henriquez
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Snelle levering en de bloemen waren mooi

Antwoord van Bloemwinckel.com

Dank je wel voor jouw beoordeling met 5 sterren. Fijn dat alles naar wens was. Groeten van de Bloemwinckeliers.

• Rianne
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Mooie bos gedroogde bloemen! Misschien nog een persoonlijk kaartje erbij om het af te maken?

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Rianne, bedankt voor jouw beoordrling en goede suggestie. Daar gaan we mee aan de slag. Groeten van de Bloemwinckeliers.

• Monique Roos
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

snelle levering goed verpakt,zag er mooi uit.

Antwoord van Bloemwinckel.com

Dank je wel Monique voor jouw goede beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. Groeten van de Bloemwinckeliers

• Herman Van Kaam
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Keurig op tijd geleverd, netjes en goed ingepakt. Ziet eruit zoals bedoeld

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Herman, wat een ontzettend goede beoordeling. Bedankt voor jouw vijf sterren en toelichting, daar worden wij weer blij van. Groeten van de Bloemwinckeliers.

• Geke Kaspers

mooi boeket

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Geke, wat fijn dat je het boeket zo mooi vond. Bedankt voor jouw vijf sterren, groeten van de Bloemwinckeliers.

• Maryke Van Strien

Door. Ischien de levering via DHL te verbeteren

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Maryke, bedankt voor jouw beoordeling. Wat jammer dat jouw ervaring niet positief was. Jammer genoeg is het voor ons moeilijk onze dienstverlening verder te verbeteren, wanneer we niet weten wat er mis is gegaan. Toch is het wel een goed signaal om scherp te blijven. Groeten van de Bloemwinckeliers.

• Helga Horsten
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Heel mooi droogboeket. Goed verpakt en snel geleverd

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Helga, dank je wel voor jouw fantastische beoordeling. Vijf sterren, fijn dat alles zo goed is gegaan en dat je het boeket zo mooi vindt (vinden wij ook....;-).
    Groeten van de Bloemwinckeliers

• Rebecca
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

De bestelde bloemen zijn snel bezorgd en zagen er prachtig uit!

Hoi Rebecca,
    bedankt voor jouw enthousiaste beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. Vijf sterren, daar worden ook wij weer blij van. Groeten van de Bloemwinckeliers.

• Annejet Dercksen
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Snelle levering en supermooie bloemen

Antwoord van Bloemwinckel.com

Dank je wel Annejet. Het maakt ons steeds weer blij wanneer we zo'n goeie beoordeling ontvangen! Fijn dat je levering en onze kwaliteit zo hoog waardeert. Groeten van de Bloemwinckeliers.

• Sandra
    Geverifieerde klant van Bloemwinckel.com

Snelle levering, heel mooi verpakt en mooie grote bos droogbloemen.

Antwoord van Bloemwinckel.com

Hallo Sandra, wat een fantastische beoordeling, dank je wel. Fijn dat alles naar je zin was, daar worden we blij van. Groeten van de Bloemwinckeliers.