Bluetooth-oordopjes.nl

Het alternatief voor de Airpods! De beste draadloze hippe bluetooth oordopjes voor een mooie prijs! Geschikt voor o.a. Apple en Android. Levertijd 1 werkdag met 3 maanden garantie! Altijd track&trace om je pakket te volgen via PostNL.
7,6
Filter 861 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 616 met beschrijving

• Anoniem
    Review voor Bluetooth-oordopjes.nl

Het is goede zaak en snelle levering. Maar de kwaliteit en contact is best en drama want ik had AirPods besteld alleen ze vielen 1x uit mijn broekzak en deden meteen helemaal niks meer vervolgens probeer ik contact op te nemen geen reactie ik heb 3x gemaild geen reactie, dus wou ik dit even zeggen.

Beste Klant,

Bedankt voor je review. Helaas geven wij geen garantie op defecten die zijn veroorzaakt door de klant zelf.
    Dit betreft o.a.:

* Val-, stoot- en drukschade
    * Vochtschade
    * Schade die is ontstaan door onzorgvuldig gebruik.

Om het product zo lang mogelijk te gebruiken raden we je aan om hier zuinig op te zijn.

• Bart Helsdingen
    Geverifieerde klant van Bluetooth-oordopjes.nl

Gewoon goede kwaliteit en werkt perfect met Apple producten

• Hoe beoordeel je Bluetooth-oordopjes.nl?

• Lianne van der Heide
    Review voor Bluetooth-oordopjes.nl

Mijn zoon heeft oortjes besteld, maar waren niet naar wens. Ze verbinden bijv niet goed met z'n mobieltje. Contact opnemen om te retourneren blijkt erg moeilijk. Chat niet bereikbaar, ook niet tussen 12:00 en 16:00, en antwoord op email is ook nog niet gelukt

• Wilfred Genee
    Geverifieerde klant van Bluetooth-oordopjes.nl

Om de oordopjes terug te sturen was ik 7,25 euro verzendkosten kwijt. Absurd voor iets wat je niet wil hebben. Verder was het retourneren qua het verzorgen van het terugzendadres en bijbehorend formulier erg moeizaam

Beste Wilfred,

Jammer dat je dit zo hebt ervaren. De retourkosten zijn inderdaad voor de klant. Echter hebben wij binnen 1 dag gemaild met de vraag of u aan de retourvoorwaarden voldoet. Na uw reactie heeft u een mail ontvangen met het retourformulier. Uw bedrag is inmiddels ook direct teruggestort na ontvangst van uw zending. We zullen desondanks proberen om nog sneller en betere service te verlenen! Excuses hiervoor.

• A. Van Stiphout

Werken perfect!

• Adrie Smolders

Goede beschrijving geen flauwekul
    Ze doen zaken zoals het hoort uitstekende service

• Liset Pengel
    Geverifieerde klant van Bluetooth-oordopjes.nl

In eerste instantie niet-werkende oortjes ontvangen die ik vervolgens op eigen kosten terug moest sturen. Na een week eindelijk werkende oortjes ontvangen.

Beste Liset,

Onze excuses hiervoor. Helaas kan er soms wat mis gaan maar dat lossen wij graag met je op. Fijn dat het uiteindelijk goed is afgelopen!

• Bernadet Tordoir
    Geverifieerde klant van Bluetooth-oordopjes.nl

KIJK UIT!! Heb ze te snel besteld...Product was NIET echt geseald, heb ze even uitgeprobeerd en zaten mij niet goed en de geluidskwaliteit viel erg tegen, veel te schel voor mij, zeer slechte prijs/ kwaliteit verhouding! Klantenservice reageerde traag op retourzendverzoek en wilde dopjes niet terug nemen. Via AliExpress voor 3,98 euro met gratis verzenden te bestellen!!

Beste Klant,

Jammer dat u het zo bekijkt. Het is inderdaad zo dat ongesealde producten niet geretourneerd kunnen worden. Echter al onze producten zijn geseald zodat u als klant weet dat u ongebruikte en nieuwe set oordopjes ontvangt.

Gebruikte oordopjes kunnen niet retour vanwege hygiëne en om reden van gezondheidsbescherming indien de zegel is verbroken.

Het is zeker geen product vanuit aliexpress dus de vergelijking die je maakt gaat hier zeker niet in op. Onze producten worden aan strenge eisen voldaan en met hoogwaardige kwaliteit chip- en onderdelen gemaakt waardoor onze kostprijs vele malen hoger ligt dan de prijs die u noemt.

Chantal

• Henk van Noord

Gewoon doorgaan

• Con van der Velden
    Geverifieerde klant van Bluetooth-oordopjes.nl

Product was stuk en de de email voor retour wordt niet gereageerd.
    Mobile nummer buiten gebruik.
    Misschien hebben we pech. Geen aanrader.