Bluetooth-oordopjes.nl

Bluetooth-oordopjes.nl

Het alternatief voor de Airpods! De beste draadloze hippe bluetooth oordopjes voor een mooie prijs! Geschikt voor o.a. Apple en Android. Levertijd 1 werkdag met 3 maanden garantie! Altijd track&trace om je pakket te volgen via PostNL.
7,5
Filter 722 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 523 met beschrijving

• Roberto Gomez

Geweldige Service

• Jp Multimediastunter

Top goede kwaliteit

• Hoe beoordeel je Bluetooth-oordopjes.nl?

• Zion Smit
    Geverifieerde klant van Bluetooth-oordopjes.nl

Heb mijn oortjes net een paar dagen binnen ben er tevreden mee goed geluid

• Marcel Kamphuis

Goede kwaliteit snelle leveringsvoorwaarden

• Christian Montens

?,,,,,,,

• S Rooth
    Geverifieerde klant van Bluetooth-oordopjes.nl

Snelle service en product is tot op heden naar tevredenheid

• sanden
    Review voor Bluetooth-oordopjes.nl

Na enige tijd viel het geluid langzaam weg van onze oordopjes. Na wat mailverkeer met de klantenservice twee setjes teruggestuurd. Na 4 dagen hadden we weer werkende setjes terug. Netjes opgelost zo. Dank hiervoor

• Jeroen
    Review voor Bluetooth-oordopjes.nl

slecht bedrijf. Reeds 3 sets gehad. 1 set na 7 maanden defect andere defect in doos hier nieuwe voor gekregen. nieuwe set na 5 maanden defect. Klantenservice reageert alleen van pech gehad. 6 maanden garantie. Nog mail gestuurd dat we dit niet terecht vonden. Nu 0 reactie meer. Slechts enkele keren gebruikt. Zo ga je niet met je klanten om . Koop ze niet is ons advies ze zijn kwalitatief slecht gaan heel snel kapot en met alternatief komen zodat je je als klant goed behandelt kun je bij dit bedrijf vergeten. Ben benieuwd of ze dit lezen en toch met passende goede oplossing komen. Zo ja zal ik dit ook hier vermelden

• Lindsey Biesheuvel
    Geverifieerde klant van Bluetooth-oordopjes.nl

Het zijn misschien dan niet echte maar wel de besteπŸ˜‰ ze werken top en zeker vlot πŸ’‍♀️ koop ze zeker want dan voel je je beter. Muziek maakt je blij voor altijd πŸ™ƒπŸ™ƒπŸ™ƒ

• Jade Reins
    Geverifieerde klant van Bluetooth-oordopjes.nl

Super snel geleverd en heel goed verpakt. Gebruiksaanwijzing erbij die mijn kind begrijpt. πŸ˜‰