Bluetoothaudioreceiver.nl

Lidmaatschap per 19-06-2023 stopgezet

8,6
  • Valerie
    Review voor Bluetoothaudioreceiver.nl

Ik had een bluetoothreceiver aangeschaft voor moederdag. Bleek niet goed te werken. Hoefde het niet terug te sturen en kreeg er een die top werkt. Superservice en aanrader!

• Gerard
    Review voor Bluetoothaudioreceiver.nl

Zeer goede service, prima product. Het brievenbuspakket bleek zoekgeraakt bij postNL, niet voor eerst in onze woonplaats, maar dit werd uitstekend opgelost. De bluetoothreceiver werkt perfect samen met onze LG webOs TV. Zeer tevreden over het eindresultaat.

• Rien
    Review voor Bluetoothaudioreceiver.nl

Na melding dat het eerste apparaatje niet goed werkte, kreeg in onmiddellijk een ander toegestuurd,wat perfect werkte.

• Coen
    Review voor Bluetoothaudioreceiver.nl

Prima apparaatje en goede snelle levering van de 2 in 1 transmitter. Goed product!

• Lucien
    Review voor Bluetoothaudioreceiver.nl

Werkt fantastisch . Kan nu mijn docking station met alle bleutooth apparaten gebruiken

• Wouter
    Review voor Bluetoothaudioreceiver.nl

Fantastisch apparaat!!! Dinsdag om 16:00 besteld, woensdag om half vier bezorgd!

• Joopwijch
    Review voor Bluetoothaudioreceiver.nl

Maandag middag besteld en woensdag met de post geleverd. Eenvoudig te verbinden met mijn smartphone HTC M8 maar mijn Windows 7 laptop zag hem niet. Was voor mij geen probleem. Het geluid komt prima door en ik vind alleen de bediening wel wat pietepeuterig en de tijd dat je het piepkleine knopje moet indrukken wel erg lang. (5 sec of zo). Daarbij is de LED signalering bij netvoeding aan in mijn ogen erg verwarrend. Bij accu vol brandt het LEDje continu blauw, ook als de verbinding verbroken is. De accu ging ca 8 uren mee, Bij gebruik op accu is de signalering wel redelijk helder.
    Voor het geld vind ik het toch een prima koop!

• tim
    Review voor Bluetoothaudioreceiver.nl

Een handig apparaatje gekocht bij bluetooth audio receiver , erg blij mee.

• Paul
    Review voor Bluetoothaudioreceiver.nl

Na aanleiding van de nette verwerking, wil ik deze shop beoordelen als prima!