BonaBona

BonaBona

BonaBona biedt een breed assortiment modeproducten, health & beauty producten en mode accessoires voor zowel jong als oud.
Sinds enige tijd bieden we ook Indoor Decoration producten aan. Een zeer ervaren team werkt continu aan de uitbreiding van ons assortiment van hoogkwalitatieve en trendy producten op het gebied van binnenhuisdecoratie.

8,7
Filter 51 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Dick Van den steenhoven
    Geverifieerde klant van BonaBona

snel geleverd en alles netjes ingepakt en in perfecte staat

• Prashant Nandkoemarsing

Levering duurt lang

• Hoe beoordeel je BonaBona?

• Ton
    Review voor BonaBona

We hebben een fitness apparaat gekocht en zo een beetje alles ging mis!
    product was moeilijk leverbaar, geleverde apparaat bleek defect te zijn, nadat het defectonderdeel was vervangen bleek de meegeleverde stappenteller ook defect te zijn en na 6 weken konden we eindelijk gebruik maken van het bestelde product.
    Je zou misschien verwachten dat wij boos en teleurgesteld zouden zijn? Maar niets is minder waar!
    Het apparaat bleek moeilijk leverbaar. Maar we werden direct door een vriendelijke medewerker op de hoogte gesteld. Het apparaat werd defect geleverd doordat er transportschade was ontstaan. Na overleg met een zeer vriendelijke medewerker werd het onderdeel los opnieuw gestuurd en ook de stappenteller werd zonder enige moeite opnieuw geleverd. Een super service met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zaken kunnen nu eenmaal fout, gaan, het is de wijze waarop het wordt opgelost en die is absoluut top te noemen.

• Christel Deflem
    Geverifieerde klant van BonaBona

Product een dag later gekregen maar ben tevreden over het product

• Henny Michel
    Geverifieerde klant van BonaBona

Dit is de eerste keer dat ik bij dit adres een bestelling heb geplaatst met achteraf betalen. Maar heel verwarrend is dat ik daarna een aantal bevestgingsmailtjes ontving (7 stuks). Stichting Webwinkelkeur, Info.NOS@SEUR.NET (2x), Klarna, BonaBonaSpecials (3x). Wel wat veel. Erg verwarrend. Waarom niet in één mail de ontvangstbevestiging, de bestelling, levertijd, de factuur, de bankgegevens.
    Verder ben ik over de levering tevreden.

• Karin Keizer

Goede communicatie.
    En een snelle levering

• Gerda Bos
    Geverifieerde klant van BonaBona

Ik ben heel tevreden over mijn product, het zit helemaal geweldig,dank voor de snelle levering.Gr,Gerda Bos.

• I.M.M.O

Snelle ontvangst.
    Ik werd goed op de hoogte gehouden over de verzending.
    Maar.....
    Er zat helaas geen instructie bij voor het in elkaar zetten.
    Hoewel het niet moeilijk was, was het handig geweest.
    Bij het naar beneden halen van de pedalen moet je een goudkleurig pinnetje indrukken om ze los te maken. Dat wist ik niet dus trok te hard en nu is bij een het pinnetje weg.
    Zit nu ergens in het pedaal heen en weer te rollen tijdens de workout.

Maar wat een GEWELDIG apparaat is dit. Neemt weinig ruimte in beslag.
    Zo heerlijk dat deze inklapbaar is.....zal dus nooit als kapstok fungeren. 😜
    En het is makkelijk vol te houden. Tijdens de workout lekker naar buiten aan het kijken.
    Mijn wekker gaat nu elke dag af om 06:00u, vóór het werken energie opdoen.
    Ik ben heel blij met de airwalker van Innovagoods!
    Top besteding! Hier krijg je nooit spijt van.

• Rennie Lamyns
    Geverifieerde klant van BonaBona

vlotte bestelling en op juiste manier binnen afgesproken termijn geleverd

• Harrie Mols
    Geverifieerde klant van BonaBona

communicatie uitstekend, verzending snel, prijs heel goed.