Ground Cover Group is online de specialist op gebied van bodembedekkers zoals Boomschors, Houtsnippers, Potgrond tuinaande en cacaodoppen.

Wij verkopen online via de volgende Labels

www.Boomschors.nl
www.Houtsnippers.nl
www.Potgrond.nl
www.Tuinaarde.nl
www.Cacaodoppen.nl
www.Zand.nl

Naast ons ruime assortiment, proberen wij zo flexibel mogelijk te zijn en leveren daarom ook in het weekend of avonden. Wij leveren uw bodembedekker per m³ in een big bag en plaatsen dit zo dicht mogelijk bij de plek waar u het wilt aanleggen.

Uiteraard bieden wij op uw verzoek ook hulp aan bij het aanleggen van uw bodembedekker.

Door de nadruk te leggen op hoge service, een breed assortiment en flexibele leverafspraken, hebben we al veel tevreden klanten kunnen voorzien van diverse soorten boomschors.
9,4
Filter 2726 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2724 met beschrijving

• Frans Urselmann
    Geverifieerde klant van Ground Cover Group - Boomschors.nl - Houtsnippers.nl - Potgrond.nl - Tuinaarde.nl - Cacaodoppen.nl - Zand.nl

Snelle levering, prima kwaliteit van geleverde producten.

• Gré van der Sterrren

Snelle levering besteld artikel

• Hoe beoordeel je Ground Cover Group - Boomschors.nl - Houtsnippers.nl - Potgrond.nl - Tuinaarde.nl - Cacaodoppen.nl - Zand.nl?

• Th van der Wijk

Snelle levering volgens afspraak goed product ontvangen dat aan de verwachtingen voldoet.

• Jose van de Ven

Snelle levering, mooie boomschors

• Helene Aarts

Goede snelle aflevering wat ik besteld had

• wietske de vries

Mooi product, goede prijs- kwaliteit en snel geleverd

• Carl Jansen

2m3 biologische bemeste tuinaarde in big bag geleverd. Zo te zien goede kwaliteit. Chauffeur plaatste de Bb in overleg op de juiste plaats.

• Konrad Banasik

Snelle levering, Ik ben blij

• Laura

Product en prijs prima. Alleen de communicatie was er niet, ondanks dat ik dat gevraagd had omdat ik dingen voor wilde bereiden voor de levering. Opeens stonden ze voor de deur met twee enorme pallets met als enige aankondiging een email die 20 min van tevoren verstuurd was (en ik niet gezien had) dat de chauffeur onderweg was.

• Will Megens

goed product snelle levering

• Ria Zonnebeld

Keurig verpakt voor de deur !

• Anne Van Witzenburg

Goed produkt, mooi ingepakt in een big bag. Voordelig

• Anja Koevoets

na 7 dagen zonder track en trace ineens om 21.30 aan de deur zonder aankondiging

• Frank Westra

Snel geleverd, goede prijs.

• Dick Kwetters

alles volgens afspraak

• Luuk Harks

Goede en snelle levering, helaas was de bemeste tuinaarde voornamelijk compost.

• Rie Water

Goede prijs en snel geleverd.

Antwoord van Ground Cover Group - Boomschors.nl - Houtsnippers.nl - Potgrond.nl - Tuinaarde.nl - Cacaodoppen.nl - Zand.nl

Beste Rie, bedankt voor je review

• P. Nijmeijer

Snelle levering, waarbij rekening werd gehouden met mijn wensen qua dag. Chauffeur uiterst vriendelijk en hoge service, want de pallet werd tot in mijn tuin afgeleverd. Volgend jaar weer! 👍

Bedankt voor uw mooie review en goed om te horen dat u volgend jaar jaar weer gaat bestellen! mag uiteraard ook eerder :)

• Rowena Blauw

Goed verpakt en cacoudoppen die niet beschimmeld zijn .

Bedankt Rowena. Onze cacaodoppen zijn extra gezeefd en van goede kwaliteit!

• MCE Leegwater

Eenvoudig te bestellen, genoeg keus wat inhoud betreft een bezorgd in de afgesproken lever tijd. Ook heel belangrijk, en goed prijs. Ik ga hier zeker weer bestellen.

Bedankt voor uw review en geweldig om te horen dat u weer bij ons gaat bestellen!