Boostiv
Boostiv helpt jou aan optimale slaap en een uitgerust gevoel! Je hebt last van slaapproblemen en voelt je vaak onrustig, maar wilt niet aan de medicatie! Hier heeft Boostiv de ideale oplossing voor. Met de Boostiv artikelen slaap jij binnen no-time weer snel en dieper, en voel jij je weer vol energie!
6,9

• Guus
    Geverifieerde klant van Boostiv

Goed, snel en behulpzaam contact via mail en chat. Toen bij ontvangst bleek, dat ik per ongeluk het verkeerde had ontvangen, werd dit netjes en uiterst vriendelijk opgelost. Top!

• Brigitte Goubau
    Geverifieerde klant van Boostiv

Mijn bestelling was snel thuis.
    Het is nog te vroeg om een goede beoordeling te geven aangaande het product.
    Mijn eerste indrukken zijn goed.
    Vorige nacht 3x gebruikt en in het totaal toch 5 uren geslapen.
    Tijd zal raad geven over de efficiëntie.
    Gebruik super gemakkelijk. Trillingen kunnen aangepast worden en het verdragen is echt persoonsgebonden.
    Goede contact gehad met de zaakvoerder, best aangenaam.

• Hoe beoordeel je Boostiv?

• Shakti Lases
    Geverifieerde klant van Boostiv

Produkt draagt een andere naam dan Boostive. Heel verwarrend.!

• Thijs nieuwenhuis
    Review voor Boostiv

Erg blij mee! Super snel geleverd en leuk extratje erbij!
    Werkt ideaal, mooi licht en fijn om mee gewekt te worden. Kortom een fijne ervaring!

• Chantal Van Oostenrijk
    Geverifieerde klant van Boostiv

Ik krijg het verkeerde product. Er wordt niet gereageerd vanuit de klantenservice

• Marijke Oudhuis

Goed

• Eveline
    Geverifieerde klant van Boostiv

Ik hoorde eerst niets meer na mijn bestelling. Er stond op de website; vandaag besteld, morgen geleverd maar dit gebeurde niet. Gemaild hierover; geen reactie, gebeld; ik kreeg geen gehoor. Ondertussen was er bijna een week voorbij. App gestuurd: hierop kreeg ik wel een nette reactie en het product is toen vrij snel geleverd.

• Martijn Verheij
    Geverifieerde klant van Boostiv

Hele snelle levering en voldoet helemaal aan de beschrijving.

• A.J. de Vries-Sanders
    Geverifieerde klant van Boostiv

Ben niet tevreden over de werking