Bloemendalerweg 43 J

Levering perfect op tijd

Hugo Bottelier beoordeelde op 2019-08-18

Conform verwachtingen

René Wuisman beoordeelde op 2019-08-18

Ben heel tevreden. Had mijn bestelling binnen de tijd en voldoet aan alle eisen.

R.J. Schreuder beoordeelde op 2019-08-18

Snel en goed

Bert Nieman beoordeelde op 2019-08-17

Snelle levering, warm koud waterkraan gekocht ziet er goed uit. Moet nog plaatsen.

Leni Rutzerfeld beoordeelde op 2019-08-14

Heel tevreden

Danny Buyle beoordeelde op 2019-08-14

Vlotte levering

George de Haan beoordeelde op 2019-08-13

De levering van bestelde goederen bij BootPlus ging goed. Jammer dat BootPlus geen antwoorden geeft op product technische vragen.

mario weijers beoordeelde op 2019-08-13

Prima site, jammer dat het telefonisch beperkt bereikbaar is.

Alex beoordeelde op 2019-08-11

Lage prijs en snelle levering.

G Postema beoordeelde op 2019-08-08

Goed bevallen

Bas Oosterheert beoordeelde op 2019-08-07

Prima afhandeling en product.

J Gieszer beoordeelde op 2019-08-06

Uitstekende service

H Schumacher beoordeelde op 2019-08-05

Prima en snelle afhandeling.

Rob Gatliff beoordeelde op 2019-08-05

Bestelling konden niet op bezorgt worden, maar geen info hierover van BootPlus. Ik moeste bootplus benaderen. Met een week vertraging heb ik wel mijn bestelling ontvangen.

R.G. Meijer beoordeelde op 2019-08-05

wat je mag verwachten

Didier Verhauwen beoordeelde op 2019-08-04

Vlotte en correcte levering

Gerard Spee beoordeelde op 2019-08-04

De bestelde artikelen zijn naar verwachting, de levering is vlot gegaan.
Een minpuntje zijn de hoge verzendkosten (5,95) voor een brievenbusdoosje, dat zou wel wat minder mogen zijn!

J.W. Migchels beoordeelde op 2019-08-03

Ma.29/7 besteld en bevestiging ontvangen (bestelnr.124090). Wo.31/7 gebeld waar bestelling bleef. Zou nogmaals worden verzonden.
Za. 3/8 ontvang ik de bestelling (bestelnr. 124178) bestemd voor P.J. Dingemans in Zuilichem. Wat kan ik daar meer over zeggen?!

Jacco Siebert beoordeelde op 2019-08-01