Bosch Band geweven en bedrukte naamlabels, textieletiketten.

Bosch Band geweven en bedrukte naamlabels, textieletiketten.

Geweven en bedrukte naamlabels. naamlintjes met eigen tekst diverse kleuren en symbolen mogelijk. Onze geweven naam labels zijn kleurecht en industrieel wasbaar

Lidmaatschap per 09-03-2021 stopgezet

8,6

• P Chodakowski
    Geverifieerde klant van Bosch Band geweven en bedrukte naamlabels, textieletiketten.

Super service! Snelle levering. En een drukfout werd direct in orde gemaakt en het juiste label een dag later in huis.

• Ali Osman Cakir

Geweldige service en op tijd geleverd!

• WL van der Zanden

het geen je besteld en betaald is wel opsturen dat is mijn reactie

• Tuula de Leeuw

Prima aflevering van goede product.

• Marit van Bergen

Betrouwbare partij

• Marianne Verzijlbergh-Vorstenbos

omdat het goed gedrukt is. Ik vond alleen de letters erg klein en te dicht bij de rand, je moet het immers innaaaien?!

• Marian Gude

Snelle levering.

• N Neeleman

vertrouwde leverancier .
    nette levering.

• Bjorn Kemkes

zeer goede service en snelle levering

• John de Beijer

Snelle service, mooi product en scherpe prijzen.

• Daan van Gils

Snelle bezorging, naambandjes zien er prima uit voor de prijs

• M Goes

snelle levering

• P. Kleine

goede prijs en en goede kwaliteit

• Jeroen

Door de jaren heen heb ik al diverse bestellingen gedaan bij deze webshop en het was altijd goed. Normaal wordt er snel geleverd. Mochten er toch redenen zijn dat het iets vertraagd wordt geven ze dat aan op de order of ze laten het weten via de mail. Wij maken gebruik van de strijkbare labels. Ik zet ze voor de zekerheid nog wel met een stiksteekje vast op één punt, maar dat is omdat ons familielid in een woonhuis woont voor gehandicapten waar ze echt alles in de wasdroger gooien. Bij normaal gebruik zou een extra steekje niet nodig zijn.

• Marja Polhout

goede service

• Liesbeth van Ooyen

Goede kwaliteit, veel keus, betrouwbaar

• Theodora Janssen

goede kwaliteit, niet duur

• P. de Vries

Goede service. Mooie bandjes

• A van den Bosch

Ze zien er super uit ik ben dik tevreden

• Vermaercke Pascale

vlotte bestelling en afhandeling