Spinveld 66A4
085 - 130 16 50
KvK 72014733

8,7

Frank Baas beoordeelde op 2019-08-19

Ik ben zeker tevreden over de bestelling en levering van de verwarming. Ook het zeer snel reageren op de mail ervaar ik erg prettig. Enige kleine puntje van kritiek is dat levering tot aan de drempel erg letterlijk wordt genomen. De chauffeur heeft geen stap bij ons binnen gezet om de radiator even mee ergens neer te zetten.

Peter Langeveld beoordeelde op 2019-08-19

Correcte en tijdige levering.

Fred de Jong beoordeelde op 2019-08-19

Nick Sterrenburg beoordeelde op 2019-08-19

Een zwarte handdoek radiator besteld, snel geleverd en werkt goed. Goede prijs kwaliteit verhouding alleen de beugels voor de ophanging kunnen kwalitatief iets beter.

Koen van Beurden beoordeelde op 2019-08-16

Product zoals omschreven, duidelijke communicatie, goede prijs.

Jan Franken beoordeelde op 2019-08-15

snel geleverd en keurig op de eerste etage gebracht en het product is precies zdals ik verwcht had.

CV- Tec beoordeelde op 2019-08-15

G.E.M. Verwer beoordeelde op 2019-08-13

J Douma beoordeelde op 2019-08-12

Bezoeker beoordeelde op 2019-08-12

Heel fijn, werd zelfs gebeld om te checken of ik goed had besteld (vier keer vlakke radiatoren en één 'normale'). Jammer genoeg bleek één radiator niet in voorraad, maar die hebben ze twee weken later alsnog geleverd!

Per de Prenter beoordeelde op 2019-08-11

Mooie radiatoren voor een mooie prijs.
Snel en netjes geleverd.

Ap Ruitenbeek beoordeelde op 2019-08-10

Prima geregeld. Vlot bezorgd en bovenal: prima prijzen!

emile jasperse beoordeelde op 2019-08-10

Marga Blonk beoordeelde op 2019-08-10

mooie radiateur met aansluitset

Bezoeker beoordeelde op 2019-08-10

Keurig afgeleverd.
Klein minpuntje was dat niet op de site stond dat het product tijdelijk niet leverbaar was.
Wel op tijd afgeleverd.

Bezoeker beoordeelde op 2019-08-09

Tom Sjollema beoordeelde op 2019-08-08

Zbigniew Mazur beoordeelde op 2019-08-07

Snelle orderverwerking,zonder voorbehoud

Jean-Marie Detré beoordeelde op 2019-08-06

Volgens afspraak geleverd

lucia peterman beoordeelde op 2019-08-05

product goed maar bij levering moest ik zelf helpen dragen , eigenlijk is dit geen werk voor man alleen .