BouwStation XL B.V.

BouwStation XL B.V.

BouwStation XL B.V. biedt al jaren lang de goedkoopste tegels, laminaat, sanitair en bouwmaterialen aan consumenten!

BouwStation XL is een webshop met een toonzaal waar u simpel al uw benodigdheden zowel online als in de toonzaal kunt kopen voor bodemprijzen, daar bovenop hebben we ook diverse aanbiedingen. Wij bieden onze klanten een brede en diepe assortiment. Ook hebben ze de mogelijkheid om onze producten te vergelijken.

Wij als BouwStation XL kunnen onze producten voor zeer lage prijzen aanbieden, vanwege het feit dat we rechstreeks importeren. Daardoor bespaart u ook op de winkelverkoopprijzen.

8,7
Filter 479 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Super klantenservice, dank aan Kevin
    Review voor BouwStation XL B.V.

Goede klantenservice en lage prijs

• David Peeters
    Review voor BouwStation XL B.V.

3 producten besteld, 2 kwamen onvolledig binnen, 1 beschadigd.
    klantendienst zegt de ontbrekende onderdelen na te sturen, maar na een week heb ik hier nog steeds niets van gezien. telefonisch niet bereikbaar, mails worden niet beantwoord. Update: ondertussen zijn de problemen opgelost. Na deze recensie zijn de gebreken opgelost. Ontbrekende onderdelen zijn nagestuurd. Voor de beschadigde radiator is een vervangproduct opgestuurd. Desondanks dat mijn problemen opgelost zijn was dit voor mij geen goede ervaring. Ik vind het niet kunnen dat een bedrijf de dag van vandaag niet te bereiken is tenzij je een negatieve recensie schrijft dan lukt het allemaal inneens wel. Jammer.

Antwoord van BouwStation XL B.V.

Beste klant,

Mooi dat het is opgelost.

Radiatoren zijn netjes zoals beloofd omgeruild.

Succes met de radiatoren!

Team BouwStation XL B.V.

• Hoe beoordeel je BouwStation XL B.V.?

• Ed
    Review voor BouwStation XL B.V.

Zeer scherpe prijzen. Kreeg verkeerde radiator maar kostenloos kunnen omruilen voor zelfs een groter model. Goede service!.

• Farlon
    Review voor BouwStation XL B.V.

Wat problemen met de levering maar uiteindelijk netjes opgelost.

• Jeffrey
    Review voor BouwStation XL B.V.

Super klantvriendelijk.in eerste instantie te kleine radiator besteld.deze is kostenloos vervangen voor een grotere. Communicatie verloopt zeer snel.

• Lotte Gerritsen

Super service, goede produckten

• Arno Koster
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

Goede spullen, scherpe prijs en snel verzonden

• Fred
    Review voor BouwStation XL B.V.

Snelle levering en correcte afwerking tegen een scherpe prijs. Toen ik 8 maanden na bestelling kleine onderdelen nodig had voor een frontplaat wordt dat als service afgehandeld. TOP!

• Kornelis Van der Hoek
    Geverifieerde klant van BouwStation XL B.V.

Prima, betaalbare radiatoren!

• frank casteleyn
    Review voor BouwStation XL B.V.

leveren van wat de mensen besteld hebben