Bouwdirect.nl
Bouwshopdirect heeft een groot assortiment aan bouw materialen met onder andere isolatie. Ideaal voor mensen die zelf aan hun huis willen klussen en daarbij spullen nodig voor hebben.
9,0

• pierre reijnen

Snelle afhandeling

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

• Hoe beoordeel je Bouwdirect.nl?

• Robert Burgman
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

Snelle levering, snelle reactie op mijn e-mail, zeer tevreden.

• Ron Coppers
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

Snelle reactie op bestelling. Afhalen op lokatie op de zelfde dag.

• marcel luijendijk

jawel

• Arie Koopman
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

De levering van de webwinkel was wel goed, alleen het bezorgen was ouderwets . bezorgen tussen 8 en 18 uur

• Ertuğrul Ozturk
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

Word een beetje aan de lijntje gehouden zeggen product is verzonden wat niet het geval is

Bestelling is wel snel retour aangezien die nooit de deur uit is geweest

Als je met kleine zendingen wilt stoppen
    Snap eigenlijk niet waarom je neemt verzendkosten van de kanten 30 euro zoals je zei voor iets kleins

Ach ja weet je te mooi om waar te zijn

Het pakket inhoud is ook wel apart hoor
    Ik neem vaker 70mm platen en die komen 3,6m2 per pak meestal

Graag geld overmaken de manier waarop het is betaald dus direct
    Aangezien het product al retour is snap ik niet waarom jullie niet zijn overgegaan op terugbetaling instant banking

De mazzeltjes

Snap dat je winst wilt maken maar je moet ook aan je voorwaarden houden

Antwoord van Bouwdirect.nl

Beste Heer OzTurk,

U besteld 2 losse pakken, helaas worden deze niet altijd netjes uitgeleverd door de vervoerder. Het is dus inderdaad voor ons een overweging om met deze zeer kleine bestellingen te stoppen en alleen nog pallets aan te bieden. De vervoerder bied deze zendingen bij gelegenheid aan. Hier kan dus een extra dag inzitten na versturen. Bestelling is inmiddels bij ons retour aangekomen. Jammer dat u niet een dag extra geduld heeft gehad.

• Johan van Lienden

Alles netjes geregeld

• Dennis Peters

Goede snelle service

• maikel van helderen

👍

Antwoord van Bouwdirect.nl

Beste Maikel,

De levertijd is 1/3 werkdagen. Deze levering heeft drie werkdagen geduurd maar is nog steeds op tijd. Het betreffen grote pallet zendingen en geen klein pakketje deze worden bijvoorbeeld niet op zaterdag uitgeleverd. Tevens is een beoordeling een totaal beeld van product en bestelling. Hoe bevalt het product? Hoe beviel de webshop. Wat vind je van de prijs? Alles bij elkaar krijg je een realistisch beeld van de webshop het product en verwerking ervan.

Wij horen graag spoedig van u!

Bouwshopdirect.nl