Bouwdirect.nl
Bouwshopdirect heeft een groot assortiment aan bouw materialen met onder andere isolatie. Ideaal voor mensen die zelf aan hun huis willen klussen en daarbij spullen nodig voor hebben.

Lidmaatschap per 21-09-2022 stopgezet

8,0

• Ruud Wolterman
    Review voor Bouwdirect.nl

Ik heb twee keer Rockmin 16cm besteld, de eerste keer kwam de bestelling na 8 dagen binnen en de tweede keer wacht ik nog steeds op (ondertussen 15 dagen)
    Heb nu twee keer voor niets vrije dagen opgenomen om de klus te klaren.
    Bellen helpt niet, want er wordt steeds verteld dat de pallet klaar staat om opgehaald te worden.
    Op dezelfde dag bij twee andere online shops de rest besteld, die waren keurig binnen 3 dagen geleverd.

Beste Ruud,

Jammer dat het pakket extreem laat bij u is afgeleverd. Wij merken inderdaad dat een los pak Rockwool vaak niet snel verwerkt word bij DHL. Pallets die via een andere vervoerder worden verstuurd daarentegen worden dag later na versturen uitgeleverd. (zoals je ook kunt zien aan al onze positieve reviews) Wij gaan dan ook bekijken om te gaan stoppen met losse pakken te versturen en alleen pallet orders aan te nemen. Overigens wel vreemd om op 3 verschillende webshops zeer kleine orders te plaatsen. Was het misschien niet handig geweest om alles bij 1 online winkel te bestellen zodat er wel een pallet verstuurd kon worden? Misschien een tip voor de volgende keer! Succes met de verbouwing!

• Richard Bock
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

Goede prijzen, goed bereikbaar met aanhanger, helpen mee met opladen vd materialen en vriendelijk personeel.

• pierre reijnen

Snelle afhandeling

• Jeroen

• Robert Burgman
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

Snelle levering, snelle reactie op mijn e-mail, zeer tevreden.

• Ron Coppers
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

Snelle reactie op bestelling. Afhalen op lokatie op de zelfde dag.

• marcel luijendijk

jawel

• Arie Koopman
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

De levering van de webwinkel was wel goed, alleen het bezorgen was ouderwets . bezorgen tussen 8 en 18 uur

• Ertuğrul Ozturk
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

Word een beetje aan de lijntje gehouden zeggen product is verzonden wat niet het geval is

Bestelling is wel snel retour aangezien die nooit de deur uit is geweest

Als je met kleine zendingen wilt stoppen
    Snap eigenlijk niet waarom je neemt verzendkosten van de kanten 30 euro zoals je zei voor iets kleins

Ach ja weet je te mooi om waar te zijn

Het pakket inhoud is ook wel apart hoor
    Ik neem vaker 70mm platen en die komen 3,6m2 per pak meestal

Graag geld overmaken de manier waarop het is betaald dus direct
    Aangezien het product al retour is snap ik niet waarom jullie niet zijn overgegaan op terugbetaling instant banking

De mazzeltjes

Snap dat je winst wilt maken maar je moet ook aan je voorwaarden houden

Beste Heer OzTurk,

U besteld 2 losse pakken, helaas worden deze niet altijd netjes uitgeleverd door de vervoerder. Het is dus inderdaad voor ons een overweging om met deze zeer kleine bestellingen te stoppen en alleen nog pallets aan te bieden. De vervoerder bied deze zendingen bij gelegenheid aan. Hier kan dus een extra dag inzitten na versturen. Bestelling is inmiddels bij ons retour aangekomen. Jammer dat u niet een dag extra geduld heeft gehad.

• Johan van Lienden

Alles netjes geregeld

• Dennis Peters

Goede snelle service

• maikel van helderen

👍

Beste Maikel,

De levertijd is 1/3 werkdagen. Deze levering heeft drie werkdagen geduurd maar is nog steeds op tijd. Het betreffen grote pallet zendingen en geen klein pakketje deze worden bijvoorbeeld niet op zaterdag uitgeleverd. Tevens is een beoordeling een totaal beeld van product en bestelling. Hoe bevalt het product? Hoe beviel de webshop. Wat vind je van de prijs? Alles bij elkaar krijg je een realistisch beeld van de webshop het product en verwerking ervan.

Wij horen graag spoedig van u!

Bouwshopdirect.nl

• norbert stravers

Levering oke

• Danny Antes
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

eerst zelf afhalen dan tog voor thuis te leveren
    ondanks het grote formaat even een mailtje
    en bijbetaald volgende had ik het thuis heel goede service

• Mark-Jan Heuvels
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

Maandagavond besteld, woensdag al in huis tegen een scherpe prijs

• Walter verheij

Mooie prijs goede service

• Marcel Mentink
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

Omdat ze de afspraken goed nakomen en de prijs goed is, geweldige webwinkel.

• Coen Tack

Prima en snelle levering

• Kessels
    Geverifieerde klant van Bouwdirect.nl

Grote bestelling, was wat uitdaging in logistiek, maar ze waren erg welwillend en uiteindelijk goed opgelost voor ons als voor hunzelf. Uitstekende prijs.

• Uwe Vogelgesang

Zeer tevreden