Box & Baby
De komst van een kindje is een feestje! Dat moet gevierd worden. Met veel verwennerij! Waarom zou je daar pas mee beginnen als jouw kindje geboren is? Jij moet als mommy to be al hard werken tijdens de zwangerschap. Gooi jouw voetjes op de bank, pak je laptop en start met jezelf in de watten te leggen! Wij helpen jou daar graag bij!

Met samengestelde zwangerschapsboxen voor tijdens de zwangerschap en net na de bevalling willen wij elke mommy (to be) een genietmomentje geven. Want jij verdient dat! Ons motto is ‘Happy mommy is een happy baby’ en dat geldt ook al tijdens de zwangerschap. Om het een extra bijzonder verwenmomentje te laten zijn, is de inhoud een verrassing. Want wij willen er extra zeker van zijn dat je geniet. En zeg nou zelf, dat doen cadeautjes toch altijd? Vooral als je er goed mee verrast wordt!

Maar is dat feestmoment afgelopen als de baby er is? Nee zeker niet! Waar moet je nou een leuk kraamcadeau zoeken als bijvoorbeeld jouw collega een baby heeft gekregen? Wij kunnen jou daar bij helpen. Wij hebben verschillende kraamcadeauboxen samengesteld zodat jij altijd een mooi en passend kraamcadeau vind. Wij pakken het mooi voor jou in en geven jouw persoonlijk bericht mee op een handgeschreven kaartje. Zo is alles goed voor jou geregeld. Lekker makkelijk!
De zekerheden van https://www.boxenbaby.nl/

Aspirant lid van WebwinkelKeur

Have you purchased from a member of ours? We then ask you to share your experience. These experiences are shown publicly to inform potential customers of the webshop's customer service.

WebwinkelKeur is completely independent. Our goal is to make e-commerce safer. We do not ask our members a high fee as we want all webshops to be able to join our cause. We are the point of contact for both the webshop and the customer.

Do you end up in conflict with one of our members? We will help you both to get to quick solution with our free mediation. If that shows to be impossible you have the opportunity to submit the dispute to DigiDispuut which can provide a binding verdict.