Wethouder A.G. Dekkerlaan 1
8121 GB Olst

L. Jansen beoordeelde op 2019-08-15

Mooi verpakt!

Annelies van Oijen - van Toor beoordeelde op 2019-08-07

Goede en correcte afhandeling.

Brigitte Gerritsen beoordeelde op 2019-07-15

ik vind het erg lang duren en vind het jammer dat als je het artikel retour doet dat je zelf voor de kosten op draai,
omdat het voor mij een prothese badpak betreft vind ik dat vervelend omdat ik niet kan inschatten wat voor maat past
wat ik wel lief vond dat ze hun best deden om alles te proberen zodat het op tijd zou komen voor mijn vakantie ,nu nog afwachten of het lukt

Marion van Esch beoordeelde op 2019-07-14

Uitstekend bestelling volgende dag al in huis perfect

Stien Eijkens beoordeelde op 2019-07-11

Snelle service en prima product

annette lesquillier beoordeelde op 2019-07-09

besteld en de volgende dag al voor 9 uur in huis, wat een service en wat een geweldig badpak

Monique Nijman beoordeelde op 2019-07-07

Goeie service. Bestelling kwam ietsje later maar daar kreeg ik netjes bericht van. Mooi ingepakt.

Madelon de Graauw beoordeelde op 2019-07-05

Mooie beha’s met broekje ontvangen. Heel vriendelijk mailcontact. Goede service!

Ineke Daub beoordeelde op 2019-06-29

Snelle afhandeling. Duidelijke info i.v.m eventueel terugzenden. Aardig verpakt.

Martien Van Slycken beoordeelde op 2019-06-27

Snel geleverd, goed product, leuk dat het zo mooi was ingepakt met een geschenkje erbij.

Trudy Key beoordeelde op 2019-06-20

Prima uitwisseling met mevr. Helma van Breast&style zowel telefonisch als via de mail. Attent en het pakje was bijzonder verzorgd ingepakt. Klasse!

Katleen Van Hulle beoordeelde op 2019-06-18

Mijn bestelling mooi verpakt met persoonlijke attentie ontvangen!

mevrouw Groot-Galmez beoordeelde op 2019-06-13

De is uitsteken .zit heel lekker ik hebt nergens van zo .daarom gaat ik nog bestel bij Breasststyly .de bh z.is perfect.dankje wel..

Mensura Banda beoordeelde op 2019-06-06

Prima

Eveline Stolk beoordeelde op 2019-05-25

Een winkel had het product niet op voorraad en ik had het nodig voor op vakantie. Via internet bij breadtstyle gevonden en besteld en ik werd persoonlijk gebeld. Product mooi op tijd binnen.

ANS SNOEK beoordeelde op 2019-05-18

Alles erg goed en lief verzorgt.
Dat doet je goed

MM beoordeelde op 2019-05-18

Snelle levering, via brievenbus post. Dus ik hoefde niet eens thuis te zijn. Met zorg verpakt en met een kleine attentie!

M .G. beoordeelde op 2019-05-04

Super tevreden. Duidelijke communicatie per watsapp over de levering indien niet voorradig.
Anders snelle levering. En altijd lief en leuk verpakt.

Stolker beoordeelde op 2019-04-16

Mijn bestelling bleek een verkeerde pasform voor mij. Daarna prettig telefonisch overleg en snel een alternatief ontvangen. Helemaal goed.

Anoniem , Elise beoordeelde op 2019-04-11

Tevreden, omdat niet alles op voorraad was 2 leveringen, heel fijn. Verder netjes verpakt duidelijke informatie en bereikbaarheid, al met al tevreden over service!