Bressy™

Bressy™

Bressy.nl staat voor kwaliteit. Onze kernwaarde is dan ook het leveren van kwaliteit voor onze klanten!

Als klant zie je dit terug in onze webshop die zorgvuldig is gebouwd om jou de beste en veiligste online shop beleving te geven om de beste deals te scoren.

Wij staan 7 dagen per week klaar voor onze klanten om te zorgen dat alles naar wens verloopt! Van bestelling op de webshop tot aan de levering van de bestelde producten.
7,4
10 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 10 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Kim
    Review voor Bressy™

    Zeer comfortabele voedingsbh. Ik heb er meteen enkele besteld!

  • A.
    Review voor Bressy™

    Zeer jammer dat er op de website reclame wordt gemaakt voor de retourservice, terwijl je de retour zelf moet regelen en betalen! Vanuit Belgie kost dit rond de €10. Ik denk dat dit opzettelijk gedaan wordt zodanig dat weinig mensen retourneren.De stof van de BH's is aangenaam, maar ze passen niet voor elke lichaamsvorm en dit weet je pas wanneer je ze past.

  • Hoe beoordeel je Bressy™?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Hellohella
    Review voor Bressy™

    Als je een grotere cupmaat hebt dan passen ze gewoon niet, volgens de maattabellen moet je dan een L of XL bestellen, maar een XL daar kon ik qua omvang 2x in maar de cups zijn te klein en bieden 0 ondersteuning. Daarnaast klinkt het gratis verzenden en binnen 14 dagen retour leuk maar daar mag je 7.25 voor betalen, vrij veel voor een bh van nog geen 40 euro. Niet tevreden dus

    Antwoord van Bressy™

    Beste,

    Bedankt voor uw review!
    Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
    Wij hanteren 14 dagen niet goed, geld terug garantie. Wanneer u niet zeker bent over uw maat, raden wij u aan om altijd even contant op te nemen met onze klantenservice voor een maatadvies.

    Helaas vergoeden wij nog geen retourkosten inderdaad. Dit staat zeker op ons lijstje!

    Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice: info@bressy.nl of met onze WhatsApp live support: +31 6 25327679

    Met vriendelijke groet,

    Team Bressyunderwear

    Bressyunderwear
    www.bressy.nl
    www.bressy.be

  • Lotte L
    Review voor Bressy™

    Leuke mensen werken er bij Bressyunderwear. Heb maatadvies gevraagd via de email en ben goed geholpen. Draag ze nu al meer dan een week en ben er nog altijd blij mee🥰

  • Babette
    Review voor Bressy™

    Ik ben heel blij met mijn bestelling. Perfecte maat en de volgende dag gelijk ontvangen! 5 Sterren van mij.

  • Lara
    Review voor Bressy™

    Ik heb een paar dagen geleden een voedingsbeha besteld. Ze zitten heerlijk en ik had ze de volgende dag al in huis!!:))

  • Judith
    Review voor Bressy™

    De BH biedt mij helaas geen enkele steun. Ook was de pasvorm niet in orde, ondanks contact met de klantenservice over de juiste maat.
    Ook erg jammer dat ze een 'niet goed, geld terug' garantie bieden, maar dat als puntje bij paaltje komt blijkt dat de verzendkosten dan wel voor eigen rekening zijn.
    Ook sluit ik mij aan bij een review die hier al eerder geplaatst is: op Aliexpress staan precies dezelfde BH's voor 5 euro. Ik heb het gevoel dat ik 'erin ben getrapt'. Erg jammer.

    Antwoord van Bressy™

    Beste Judith,

    Wat vervelend om te horen. Wij zijn een bedrijf gevestigd in Nederland, wij hebben dus ook onze voorraad in Nederland en hanteren vandaag besteld, morgen in huis! Wij werken dus niet met Aliexpress.

    U heeft bij ons altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen uw bestelling retour te sturen, en natuurlijk uw geld terug te ontvangen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

    Email: Info@bressy.nl
    WhatsApp: +31627561939

    Wij hopen u op deze manier voldoende te hebben geholpen, mocht u nog vragen hebben horen wij dit graag!😃

    Met Vriendelijke Groet,

    Team BRESSY

  • Sandra
    Review voor Bressy™

    De voedingsbh's werden erg snel geleverd. Ze zitten heerlijk comfortabel. Heel fijn om een bh te hebben gevonden voor tijdens en na de zwangerschap die wel pads heeft, maar geen beugels.

  • Eva
    Review voor Bressy™

    Producten zijn van ali en kosten 5 euro daar.

    Antwoord van Bressy™

    Beste Eva,

    Wat vervelend om te horen. Wij zijn een bedrijf gevestigd in Nederland, wij hebben dus ook onze voorraad in Nederland en hanteren vandaag besteld, morgen in huis! Wij werken dus niet met Aliexpress.

    U heeft bij ons altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen uw bestelling retour te sturen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

    Email: Info@bressy.nl
    WhatsApp: +31627561939

    Wij hopen u op deze manier voldoende te hebben geholpen, mocht u nog vragen hebben horen wij dit graag!😃

    Met Vriendelijke Groet,

    Team BRESSY

  • Schimmelpennink
    Review voor Bressy™

    Top kwaliteit, snel geleverd! Erg blij mee!