Stadhoudersweg 140A

Bol.com 17 9,8

Claire Wirokarso beoordeelde op 2019-06-17

Snelle service top!

Joost beoordeelde op 2019-05-08

Mooie bretels in een leuke verpakking. De bestelling is vlot verlopen en de levering was snel.

L. beoordeelde op 2019-04-28

Top

Wendy Douma beoordeelde op 2019-03-16

De bretels snel ontvangen
Goed verpakt

Estelle beoordeelde op 2019-03-01

Moretti bretels Roma besteld voor bruiloft. Voor zowel mijn man als mijn zoontje. Leuke verpakking in een linnen zakje en snelle levering.

C.J. Hughan beoordeelde op 2018-12-28

Snel, accuraat en gewoon door de brievenbus.

Albert Goedhart beoordeelde op 2018-12-27

Prima, snelle levering. Niets op aan te merken.

Bart beoordeelde op 2018-12-01

Mooie vlinderdas ontvangen. Keurige en snelle levering. Zeer tevreden met deze partij

Hanan Elmazdoula beoordeelde op 2018-10-19

Uitstekende service! Top

Hanneke Verweert beoordeelde op 2018-10-06

Vorige week heb ik twee paar bretels gekocht op deze site. Erg tevreden over de manier waarop ik ben geholpen en de kwaliteit van de producten. Bedankt!

Willem beoordeelde op 2018-10-02

Na wat problemen tijdens het bestelproces toch een bestelling geplaatst. De medewerker via de chat heeft mij vriendelijk geholpen. Dit is wat mij betreft het enige verbeterpunt, kwaliteit en bezorging dik voor elkaar.

Rens van der Gest beoordeelde op 2018-10-01

Snelle bezorging & producten van goede kwaliteit

Esther beoordeelde op 2018-10-01

Overzichtelijke website, snel geleverd en een mooi product