Brocantiek de Linde

Brocantiek de Linde

Stoere meubels, accessoires, industriƫle lampen en oude antieke bouwmaterialen met een verhaal, dat is waar Brocantiek de Linde voor staat! In onze winkel en webshop vind je dan ook een unieke collectie glas in lood, oude en antieke bouwmaterialen, vintage meubels, stoere tafels op maat, oude fabriekslampen en industriƫle accessoires, landelijk en Frans brocante en een breed scala aan curiosa hebbedingetjes afkomstig uit heel Europa. Wij leveren zowel aan particulieren als aan zakelijke klanten.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015