BronzGreen Bee
Het aanbieden van producten die de vitaliteit van de gebruiker bevorderen en gericht zijn op het creƫren van meer impact door minder moeite. Dit onder andere door het verwerken, aanbieden en leveren van complete, gezonde en tijdbesparende producten aan de klant. De producten zijn veelal op basis van natuurlijke ingrediƫnten en zullen een zo laag mogelijke voetafdruk afgeven op de natuur. Het aanbieden van de producten loopt via een webshop, al dan niet op een fysieke locatie. Het aanbieden van diensten die de vitaliteit van mensen bevorderen en ze meer bewust maakt zodat ze beter kunnen zorgen voor zichzelf en hun omgeving
De zekerheden van https://www.bronzgreenbee.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020