BronzGreen Bee
Het aanbieden van producten die de vitaliteit van de gebruiker bevorderen en gericht zijn op het creƫren van meer impact door minder moeite. Dit onder andere door het verwerken, aanbieden en leveren van complete, gezonde en tijdbesparende producten aan de klant. De producten zijn veelal op basis van natuurlijke ingrediƫnten en zullen een zo laag mogelijke voetafdruk afgeven op de natuur. Het aanbieden van de producten loopt via een webshop, al dan niet op een fysieke locatie. Het aanbieden van diensten die de vitaliteit van mensen bevorderen en ze meer bewust maakt zodat ze beter kunnen zorgen voor zichzelf en hun omgeving
  • Pol Hermans
    Geverifieerde klant van BronzGreen Bee

Fijn product, erg gezond en lekker puur.

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Pol! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.

• Christian Wilbach
    Review voor BronzGreen Bee

Ze leveren goed en snel, wat ze beloven

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Christian! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.

• Hoe beoordeel je BronzGreen Bee?

• Kjeld Neven
    Review voor BronzGreen Bee

Top ontbijtje! Super handig bakje waar je het ontbijt in kan doen, handig voor op het werk!

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Kjeld! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.

• Dennis Colijn
    Review voor BronzGreen Bee

lekker, eenvoudig en gezond.

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Dennis! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.

• Mia
    Review voor BronzGreen Bee

Gemakkelijk en handig een supergoed ontbijt/ lunch wat heerlijk smaakt. Je hoeft niet naar een biologische winkel om de ingrediënten te kopen. Daarom een echte aanrader!!

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Mia! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.

• Wil Gubbels
    Review voor BronzGreen Bee

Een super gezond, voedzaam en energierijk ontbijt/lunch. Enkele weken geleden het eerste pakket ontvangen!
    Gebruik het nu dagelijks!!

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Wil! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.

• Randy Theunissen
    Review voor BronzGreen Bee

Betrouwbare onderneming die daadwerkelijk bezig is met bewust en duurzaam leven.

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Randy! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.

• niels
    Review voor BronzGreen Bee

praktisch , gezond, lekker en persoonlijke aanpak

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Niels! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.

• Denise Knops-Vande Voort
    Review voor BronzGreen Bee

Heerlijk ontbijt/ lunch gezond en makkelijk klaar te maken en mee te nemen levering en persoonlijke uitleg aan huis bij eerste levering zeker voor herhaling vatbaar

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Denise! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.

• Fenna
    Review voor BronzGreen Bee

Heerlijk en voedzaam ontbijt! Makkelijk te maken en mee te nemen onderweg. Super service en klantvriendelijk geholpen! Ik raad het iedereen aan!

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Fenna! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.