BronzGreen Bee
Het aanbieden van producten die de vitaliteit van de gebruiker bevorderen en gericht zijn op het creëren van meer impact door minder moeite. Dit onder andere door het verwerken, aanbieden en leveren van complete, gezonde en tijdbesparende producten aan de klant. De producten zijn veelal op basis van natuurlijke ingrediënten en zullen een zo laag mogelijke voetafdruk afgeven op de natuur. Het aanbieden van de producten loopt via een webshop, al dan niet op een fysieke locatie. Het aanbieden van diensten die de vitaliteit van mensen bevorderen en ze meer bewust maakt zodat ze beter kunnen zorgen voor zichzelf en hun omgeving

• Albert Vijghen
    Geverifieerde klant van BronzGreen Bee

Snelle levering, uitstekende kwaliteit, smaakt voortreffelijk

• Yorrick Demaat
    Geverifieerde klant van BronzGreen Bee

Snelle levering en uitstekend advies

• Hoe beoordeel je BronzGreen Bee?

• Annelies Nuij

Heel gezond.
    Prima geregeld

• O.
    Geverifieerde klant van BronzGreen Bee

Door drukte bij postnl iets vertraagde levering.

• Koen Steeghs
    Geverifieerde klant van BronzGreen Bee

Gezond product, en lekker gemakkelijk.

• Pol Hermans
    Geverifieerde klant van BronzGreen Bee

Fijn product, erg gezond en lekker puur.

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Pol! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.

• Christian Wilbach
    Review voor BronzGreen Bee

Ze leveren goed en snel, wat ze beloven

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Christian! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.

• Kjeld Neven
    Review voor BronzGreen Bee

Top ontbijtje! Super handig bakje waar je het ontbijt in kan doen, handig voor op het werk!

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Kjeld! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.

• Dennis Colijn
    Review voor BronzGreen Bee

lekker, eenvoudig en gezond.

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Dennis! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.

• Mia
    Review voor BronzGreen Bee

Gemakkelijk en handig een supergoed ontbijt/ lunch wat heerlijk smaakt. Je hoeft niet naar een biologische winkel om de ingrediënten te kopen. Daarom een echte aanrader!!

Antwoord van BronzGreen Bee

Dankjewel voor je positieve reactie Mia! We hopen je snel weer te zien bij BronzGreen Bee.