Bruidshaarmodeoutlet.nl

De mooiste trouwjurken verdienen de mooiste haaraccessoires. Als bruidshaarmodeoutlet kunnen wij een prachtige online assortiment haaraccessoires voor de bruid aanbieden om je bruidskapsel af te maken voor een outletprijs.

Ook hebben wij een groeiend assortiment trouwaccessoires, ceremonie artikelen, sieraden en make-up van diverse bekende merken. Al onze producten zijn van goede kwaliteit en worden netjes verstuurd en voorzien van een track en trace code. Zoek je iets wat niet in onze collectie staat? Neem dan contact met ons op zodat wij ons best kunnen doen om het artikel alsnog voor jou te bestellen.

Let op: wij zijn onze uitverkoop gestart daar wij in 2020 zullen stoppen met onze onderneming. Profiteer nu van 50% korting op de gehele collectie, echter OP=OP.

Wij willen onze klanten bedanken voor het vertrouwen in onze onderneming de afgelopen 5 jaar.

Waarom Bruidshaarmodeoutlet.nl?
✓Op werkdagen voor 14:30 besteld, dezelfde dag verzonden*
✓Verzending NL €4,95 / BE €8,95
✓Niet goed? Geld terug binnen 5 werkdagen
✓Veilig online betalen
✓Klanten geven ons een erg hoge waardering!

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 10-01-2020 stopgezet

• Bahar
    Review voor Bruidshaarmodeoutlet.nl

Ben zeer tevreden! Erg klantvriendelijk!

Antwoord van Bruidshaarmodeoutlet.nl

Hartelijk dank voor uw positieve review en veel plezier met uw bestelling!

• Rosanne de Keijzer
    Review voor Bruidshaarmodeoutlet.nl

Heel tevreden: overzichtelijke website, snelle levering en een mooie verpakking. Zeer tevreden over de service!

Antwoord van Bruidshaarmodeoutlet.nl

Dank u wel voor uw positieve review.

• M. Nyssen
    Review voor Bruidshaarmodeoutlet.nl

Heel tevreden, de Whatsapp klantenservice levert uitstekend werk!

Antwoord van Bruidshaarmodeoutlet.nl

Hartelijk dank voor uw positieve review en graag gedaan.

• Linda Visser
    Review voor Bruidshaarmodeoutlet.nl

Ik had een zeer specifieke vraag die ik niet beantwoord kon krijgen via de website. Zeer snel kreeg ik via Whatsapp een persoonlijke opvolging die mij veel vertrouwen schonk. De snelle en correcte afhandeling (met een toepasselijk extraatje bij de bestelling) maakten dit een zeer aangename ervaring. Erg fijne webwinkel.

Antwoord van Bruidshaarmodeoutlet.nl

Hartelijk dank voor uw positieve review. Veel plezier met de verdere voorbereidingen an uw huwelijk.

• Anoniem
    Review voor Bruidshaarmodeoutlet.nl

Snelle en zorgvuldige levering. Duidelijke communicatie over mijn bestelling en snelle reactie op mijn mail toen ik een vraag had over een haarkam. Super tevreden!

Antwoord van Bruidshaarmodeoutlet.nl

Hartelijk dank voor uw positieve review en een mooie dag toegewenst.

• Esmée
    Review voor Bruidshaarmodeoutlet.nl

Bestelling was verzorgd en leuk verpakt. Vrijdag besteld en zaterdag al bezorgd. De bestelde haarkam is echt schitterend.

Antwoord van Bruidshaarmodeoutlet.nl

Hartelijk dank voor uw positieve review en een mooie dag toegewenst.

• Hanna
    Review voor Bruidshaarmodeoutlet.nl

Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Goede levering, heel leuk verpakt met leuke lolly's erbij. Erg tevreden.

Antwoord van Bruidshaarmodeoutlet.nl

Hartelijk dank voor uw positieve review. Veel plezier met uw bestelling en een mooie dag toegewenst.

• Sandra
    Review voor Bruidshaarmodeoutlet.nl

Goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer snelle levering. Nu moet er alleen 1 artikel terug en hopelijk gaat dat net zo soepeltjes als het bestellen en betalen.

Antwoord van Bruidshaarmodeoutlet.nl

Allereerst gefeliciteerd met uw huwelijk en tevens bedankt voor uw positieve review over bruidshaarmodeoutlet.nl. Wij zijn erg blij om te horen dat alles naar volle tevredenheid is geweest, uiteraard gaan wij voor dezelfde service omtrent uw retour en zien deze graag tegemoet.