Kerstland.nl

Kerstland.nl

De mooiste kerstbomen en kerstartikelen artikelen bestel je online bij Kerstland.nl ✓ Voor 15:00 besteld, morgen in huis ✓ Ruim assortiment ✓ Klanten beoordelen ons met een 9,2 uit 3.000+ reviews
kunstkerstbomen kerstverlichting kerstguirlandes
9,2
Filter 3058 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1567 met beschrijving

• René Broekman
    Geverifieerde klant van Kerstland.nl

Aankomende kerst ga ik hem testen. De doos zag er mooi uit.

• Ana Bazelmans
    Geverifieerde klant van Kerstland.nl

Het product is van slechte kwaliteit

Hi Ana,

Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen wat we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen. Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 2 sterren, wat ik enorm betreur.

Helaas kan ik geen conversatie terugvinden tussen jou en de klantenservice, want wij hadden je uiteraard graag geholpen! Mocht je iets willen toelichten, dan vernemen wij dat graag. Groetjes, Rowena van Kerstland

• Hoe beoordeel je Kerstland.nl?

• Ruud Callaars
    Geverifieerde klant van Kerstland.nl

Duidelijk, snel en correct.

• Frans

Snelle en goede service

• Noe Raat

Great service.

• Van de Graaf
    Geverifieerde klant van Kerstland.nl

Op zaterdag bestelt en bericht gekregen dat ik het kon ophalen. Woensdag langs geweest en ik kreeg te horen dat afhalen na maandagmiddag niet meer mogelijk was. Dit was vooraf niet medegedeeld. Daarnaast werd de order gelijk geannuleerd zonder dat er een andere mogelijkheid werd geboden om het te leveren. Kortom slechte communicatie en niet klant vriendelijk.

Hi,

Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen wat we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen. Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 1 ster, wat ik erg jammer vind.

Onze webshop is gesloten waardoor ons magazijn leeg is en bestellingen niet meer konden worden opgehaald. Daarom hebben wij je order geannuleerd en het geld teruggestort. Met vriendelijke groet, Rowena van Kerstland

• Martin de Bruijne
    Geverifieerde klant van Kerstland.nl

Goede artikelen en snelle levering en goede prijs

• Yolanda Jacobs
    Geverifieerde klant van Kerstland.nl

Super snel en goed verpakt, ga snel weer bestellen.

Hi Yolanda,

Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen.
    Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 4 sterren, wat niet slecht is maar het kan altijd beter. Ik ben een strever en ik probeer altijd de 5 sterren te behalen!

Graag wilde ik je daarom vragen waar we het hebben laten liggen en wat we volgende keer nog beter kunnen doen om 5 sterren te behalen?

Met vriendelijke groet, Rowena van Kerstland

• Tevreden klant
    Geverifieerde klant van Kerstland.nl

Klein leverprobleem werd vlot en netjes opgelost

• margreet goris
    Geverifieerde klant van Kerstland.nl

prima produkten mooie prijs keurig geleverd

• Jeanine
    Geverifieerde klant van Kerstland.nl

Snelle levering en prima kwaliteit

• Ann Crauwels

Snelle,goede service

• Nic Heijlands

Prima

• Nel Bos

Super snel geleverd

• Ouderraad Annie MG Schmidtschool
    Review voor Kerstland.nl

Heel snelle levering en echt veel voordeliger dan elders, goede producten.

• Albert Grunwald
    Geverifieerde klant van Kerstland.nl

Snelle levering van de bestelde producten.

• Ria Alink
    Geverifieerde klant van Kerstland.nl

Precies wat ik zocht en keurig op tijd zoals afgesproken

• MadMax
    Geverifieerde klant van Kerstland.nl

Mooie opruim prijzen, goed product.

Hi,

Met vriendelijke groet, Rowena van Kerstland

• Gert Horvers

• Marianne
    Geverifieerde klant van Kerstland.nl

Snelle levering en nog net voor de kerst stond er een prachtige nieuwe boom in huis.