BuitenCompleet

BuitenCompleet

BuitenCompleet: Online warenhuis voor tuin, terras en buitenleven

Onze naam zegt het al. We zijn compleet op het gebied van artikelen voor je tuin en terras. In onze shop vind je een complete collectie opbergmeubelen, tuinhaarden, tuinbewatering en meer! Mocht je meer willen weten over een product laat het ons dan gerust weten. Wij helpen je graag met het maken van de juiste keuze.

Lidmaatschap per 08-03-2023 stopgezet

8,7
  • Ingrid Van den Berghe
    Review voor BuitenCompleet

Klantenservice was niet goed. De info die je kreeg was nooit correct.
    Volgens de site vandaag bestellen en morgen geleverd.Volgens hen was de fabriek een paar weken dicht geweest in verband met de Corona. Allemaal best te begrijpen. Voor de tuinmeubelkast zou de firma rechtstreeks met mij contact nemen. Ze hebben dit inderdaad gedaan na 9 weken en met levering tot aan de deur en geen stap verder.
    Volgens de firma zijn nooit dicht geweest. De afspraak tussen lutra en compleetbuiten is zelfs 6 tot 8 weken. Waarom zijn ze niet duidelijk vanaf het begin. Ik voel me in ieder geval belogen. NOOIT meer koop ik daar iets.

Antwoord van BuitenCompleet

Beste Ingrid, helaas heeft u een minder fijne ervaring gehad met ons bedrijf. Dit heeft vooral met de uiteindelijke levering te maken gehad. Onze communicatie was al die tijd helder alleen heeft de fabrikant bij de levering het blijkbaar toch anders uitgelegd. Dit betreuren wij en dit zullen we zeker ook gaan bespreken. We nemen ook nog contact op met u hierover. M.vr.Gr. Team BuitenCompleet