BuitenCompleet

BuitenCompleet

Onze naam zegt het al. We zijn compleet op het gebied van tuinproducten. En compleet wil ook zeggen dat we onze producten graag vakkundig bij je installeren. We weten dus waar we over praten! Onze webshop telt inmiddels ruim 2.000 artikelen waaruit je een keuze kunt maken. Wij helpen je graag met het maken van de juiste keuzes. We geloven in een assortiment waar je je geen zorgen hoeft te maken over de kwaliteit. Wij helpen je graag persoonlijk met het maken van de juiste keuzes. Alles heeft zijn prijs. Ook die van onze producten. Wij willen onze producten betaalbaar aanbieden en willen dat je niet meer betaald dan nodig. Laat het ons weten als je een artikel elders goedkoper bent tegengekomen. We passen onze prijs graag aan als we dat kunnen.
8,8
1.396 klantbeoordelingen
  • Ingrid Van den Berghe
    Review voor BuitenCompleet

Klantenservice was niet goed. De info die je kreeg was nooit correct. Volgens de site vandaag bestellen en morgen geleverd.Volgens hen was de fabriek een paar weken dicht geweest in verband met de Corona. Allemaal best te begrijpen. Voor de tuinmeubelkast zou de firma rechtstreeks met mij contact nemen. Ze hebben dit inderdaad gedaan na 9 weken en met levering tot aan de deur en geen stap verder. Volgens de firma zijn nooit dicht geweest. De afspraak tussen lutra en compleetbuiten is zelfs 6 tot 8 weken. Waarom zijn ze niet duidelijk vanaf het begin. Ik voel me in ieder geval belogen. NOOIT meer koop ik daar iets.

Antwoord van BuitenCompleet

Beste Ingrid, helaas heeft u een minder fijne ervaring gehad met ons bedrijf. Dit heeft vooral met de uiteindelijke levering te maken gehad. Onze communicatie was al die tijd helder alleen heeft de fabrikant bij de levering het blijkbaar toch anders uitgelegd. Dit betreuren wij en dit zullen we zeker ook gaan bespreken. We nemen ook nog contact op met u hierover. M.vr.Gr. Team BuitenCompleet