Bunnie Delicious NL

Bunnie Delicious NL

Bunnie delicious NL is een webwinkel die momenteel alleen nog voor konijnen is. Uiteindelijk worden we een kleine web dierenwinkel. We doen ons best om het zo betaalbaar mogelijk te houden zodat mensen die iets minder te besteden hebben ook hun dieren heerlijk kunnen verwennen!

Lidmaatschap per 24-06-2022 stopgezet

• Melissa
    Geverifieerde klant van Bunnie Delicious NL

Goede service, snelle levering en betaalbaar!
    Blije nijntjes

• Sanne Brugel
    Geverifieerde klant van Bunnie Delicious NL

Leuke spullen en gezonde snoepjes/kruiden voor konijnen en tegenwoordig ook erg leuke koekjes voor honden ! Voor een klein prijsje heb je veel leuks en lekkers. Echt een aanrader !

• Diana Guddens
    Geverifieerde klant van Bunnie Delicious NL

Goede service, snelle levering, leuke, gezonde en ook verrassende producten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Overzichtelijke website. Mijn konijntjes zijn heel blij met de producten, ze smullen ervan.

• Wanda Groffen-Heijboer

Super leuk om te geven.

• Sarina Groothuijsen
    Geverifieerde klant van Bunnie Delicious NL

Ik had weer wat kruiden nodig voor mijn Nijntjes, hier hadden ze veel verschillende en voor een kleine prijs. Ik had dan weer wat veel ingeslagen en daarbij ook andere leuke dingetjes gekocht. Eenmaal bij het winkelwagentje was het heel erg goedkoop. Thuis aangekomen kon ik niet wachten om het te openen. En hoe leuk het was in gepakt! Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Nijntje en snuffie

• Bagel & Almond
    Geverifieerde klant van Bunnie Delicious NL

Snelle bezorging en de nijntjes zijn dol op het eten en het speelgoed!

• Ellen Theyssen
    Geverifieerde klant van Bunnie Delicious NL

Snelle levering en leuk en netjes verpakt.

• Janneke Karelse
    Geverifieerde klant van Bunnie Delicious NL

leuke pakketten, erg goedkoop. En snel geleverd! blije bunnies

• Mandy Troost
    Geverifieerde klant van Bunnie Delicious NL

Snelle levering had het binne 24 uur in huis. Daarbij heb ik nog een zakje extra lekkers erbij gehad. Wat ik besteld had was ook super goed gevuld. Ben zeker tevreden met de bestelling en ga zeker vaker hier bestellen.!

• Melanie Fitskie
    Review voor Bunnie Delicious NL

Snelle levering, goede service en betaalbaar!

• do
    Review voor Bunnie Delicious NL

Geweldige service snelle levering en mijn konijnen vonden het heerlijk .