ByJou.nl
VROLIJKE EN EXCLUSIEVE ONLINE ONLY SOKKEN VAN HET MERK HAPPY SOCKS EN BETAALBARE MODEACCESSOIRES, TASSEN VAN O.A. 4EAST, BAG2BAG & MI-PAC, PORTEMONNEES, SJAALS EN SIERADEN.

BIJ BYJOU VINDT U HET PERFECTE CADEAU VOOR UZELF OF IEMAND ANDERS.

Lidmaatschap per 01-08-2022 stopgezet

9,2
Filter 41 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Amber Rosenau
    Review voor ByJou.nl

Zwarte sjaal besteld, helaas verkeerde sjaal ontvangen. Contact opgenomen en werd direct op een warme manier ontvangen. Correct gehandeld en alsnog de juiste sjaal toegestuurd gekregen. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar de manier waarop deze winkel handelt is perfect. Goede omgang met klanten en snelle levering!

• Nien

Eerlijk betrouwbaar correct netjes

• Mare Hollander
    Review voor ByJou.nl

Ik had een kadootje voor mijn vader gekocht (happy socks). En toen we het kregen kreeg je er zelfs een kado zakje bij!!! Super leuk!! Ook waren de sokken goed verpakt en kon niks stuk gaan!!
    Superfijn!! Een echte aanrader!!!

• Emma
    Review voor ByJou.nl

Goede prijs, geen bezorgkosten, snelle levering en leuk en met zorg ingepakt! Zeker aan te raden!

• Bouke
    Review voor ByJou.nl

Omgang met klanten. Door een “systeemfout” wat eerder lijkt op een persoonlijke fout, mijn stelling geannuleerd door Byjou. Vervolgens een bijzonder botte en onvriendelijke mail en bij een vraag om een passende oplossing is er van ondernemend weinig sprake.

Antwoord van ByJou.nl

Beste,
    Heel spijtig om te vernemen dat een concullega zoals de sokkenbaas, vrienden inzet om bij andere shops fouten te ontdekken in de prijzen. Inderdaad stond er een giftbox met een verkoopprijs van 0 euro. Was best verrassend dat jullie dan direct de hele voorraad kopen om hier zelf beter van te worden. Ik vermoed dat je zelf ook wel begrijpt dat deze bestellingen geen doorgang konden vinden en dat ze daarom dan ook geannuleerd zijn. We zijn allemaal mensen achter een computer en fouten (zowel persoonlijk als automatisering) kunnen weleens voorkomen. Ik wens jullie dan ook zeker het allerbeste met de verkoop in jullie eigen webshop.

• Yvonne
    Review voor ByJou.nl

Super levering en heel leuk ingepakt. Top!

• T.

Snel in huis

• Lot
    Review voor ByJou.nl

HappySocks besteld, supersnelle verzending. Goed op de hoogte gehouden met track and trace vode. Het pakketje was ook erg mooi ingepakt!

• Jens
    Review voor ByJou.nl

Goede en snelle levering. Prettig en persoonlijk contact op de vragen die ik had voordat ik mijn bestelling plaatste.

• marinka
    Review voor ByJou.nl

17:00 besteld en de volgende dag al in huis!

• Iris
    Review voor ByJou.nl

Super snelle levering en zonder extra te betalen wordt het leuk ingepakt!

• i. verhoeven
    Review voor ByJou.nl

Super goede service! Het tasje wat ik besteld heb had een beschadiging. Maar het was een cadeautje en ik zou het niet meer halen om het nog voor het feestje om te ruilen. Ik mocht het als cadeau geven en daarna retour sturen om direct om te ruilen.na aanmelding van terugsturen, stuurde ze meteen de nieuwe op. In 2 dagen dus een nieuwe binnen. Nog nooit mee gemaakt dat het zo snel geregeld wordt

• Annemarie Ninaber van Eijben
    Review voor ByJou.nl

Zeer tevreden! Snelle levering en geen verzendkosten

• Mirella
    Review voor ByJou.nl

Snelle levering, fijn contact!

• Stassen
    Geverifieerde klant van ByJou.nl

Mooie spullen voor betaalbare prijzen

• M. de Haas
    Geverifieerde klant van ByJou.nl

Snelle bezorging van heuptasje. Helaas zit kwastje los en leek rits kapot (deze werkt nu wel weer).

Antwoord van ByJou.nl

Beste Mw. de Haas,

Allereerst bedankt voor uw beoordeling, maar ik begrijp dat er iets niet helemaal goed is met het tasje, zou u anders even contact met mij op willen nemen. Het is wel de bedoeling dat u 100% tevreden bent over uw aankoop.

Graag hoor ik van u.
    Jolanda
    byjou.nl

• Lotte en Mark van Hezik-Flippo
    Geverifieerde klant van ByJou.nl

Prima levering, leuk tasje en duidelijke website.

• Anne-Fieke Later
    Geverifieerde klant van ByJou.nl

Heel tevreden met zowel het product als de snelheid van levering. Ik bestelde 's avonds en het was de volgende dag al in huis. Top!

• Mirjam Saarloos
    Geverifieerde klant van ByJou.nl

Netjes verpakt, met cadeaupapier erbij! Snelle service!

• Van Weenen
    Geverifieerde klant van ByJou.nl

Keurig op tijd geleverd. Precies wat ik besteld had en extra service door er een cadeau verpakking bij te leveren.