C&C Creations

C&C Creations

Bij C&C Creations vind je handgemaakte artikelen en accessoires voor baby & kind. Wij bedrukken kleding en maken leuke gepersonaliseerde artikelen voor jong en oud!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 19-07-2022 ingetrokken

8,7
Filter 18 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• geert PEELAERTS
    Geverifieerde klant van C&C Creations

Product in orde maar het werd enkel verstuurd na een herinnering na enkele weken wachten

Geachte Heer Peelaerts,

Bedankt voor u recensie, alleen klopt deze niet echt. U heeft op 17 april uw bestelling geplaatst en op 26 april hebben wij deze verzonden. Wij hanteren een levertijd van 5-10 werkdagen, dus dit was nog binnen de levertijd. Dat de vervoerder een vertraging had kunnen wij niks aan doen. Ook hebben wij van u geen enkele mail ontvangen over een herinnering.

• Jantina Van der Molen
    Geverifieerde klant van C&C Creations

Snelle levering, mooie kwaliteit en zachte prijs!

• Jessica De garde
    Geverifieerde klant van C&C Creations

Ik heb iets langer op mn mooie kleertjes moeten wachten wat door postnl kwam. Heb netjes steeds contact met c&c creations gehad en ze hebben me.goed op de hoogte gehouden. En de kleertjes zijn super zoals het eruit ziet op de site. Dus zeker de moeite waard om hier iets te gaan bestellen. Ik ben erg tevreden nogmaals bedankt voor het mooie pakje :)

Mvg jessica

Beste Jessica,
    Bedankt voor de lieve reactie! De slofjes komen morgen binnen en dan gaan ze gelijk jou kant op!
    Heel veel plezier met het pakje!

• Bart Smidt

Snelle levering 👌

Bedankt voor de review!

• Sue-Ann Sallons

Hele snelle service

• A de Bakker
    Geverifieerde klant van C&C Creations

Goeie snelle reacties, communicatie persoonlijk en heel hulpvaardig. Ze stuurden t zelfs voor me naar Lissabon toen t te laat bij mijn vrienden aankwam in NL die het aanvankelijk voor me wilden meenemen. Erg aardig en super blij mee!

Antwoord van C&C Creations

Bedankt voor de leuke review! Gelukkig is het aangekomen in Lissabon!

• A Emelius
    Geverifieerde klant van C&C Creations

Je krijgt wat je bestel. Kwaliteit super goed.

Antwoord van C&C Creations

Bedankt voor de leuke review!
    Groetjes C&C Creations

• Desiree Van Leeuwen
    Geverifieerde klant van C&C Creations

Fantastische service. Alles prima geregeld, zelfs na een foutje van mijn kant. Top! Aanrader!