COSTA living
COSTA living is dé online woonwinkel voor iedereen! Deze woonwinkel biedt diverse woonstijlen aan, waaronder Bohemian, Metropolitan, Industrieel, Retro, Abstract, Modern en nog veel meer. COSTA living werkt samen met grote merken, waaronder J-Line, Light & Living, Pole to Pole en Eichholtz.

Je vindt hier niet alleen de mooiste meubels, verlichtingen en woonaccessoires, maar ook voor een betaalbare prijs. Daarnaast staat de klantenservice bij COSTA living hoog in het vaandel!

✓ Voorradige producten worden binnen 2-10 werkdagen geleverd
✓ Gratis verzending vanaf €75 in NL en BE
✓ Gratis achteraf betalen

Lidmaatschap per 09-02-2023 stopgezet

9,9

• R Koenen
    Geverifieerde klant van COSTA living

Boomstamtafel Atlanta (240cm) werd vandaag zoals afgesproken bij ons bezorgd. Vriendelijke en nette bezorger. Wij zijn positief verrast met de kwaliteit van deze eettafel. De tafel staat zeer stabiel en het tafelblad is onwijs dik en massief! We zijn veel woonwinkels afgeweest, maar deze kwaliteit hebben we nergens anders gezien. Daar zijn we dus heel erg blij mee. Alleen jammer dat wij zelf niet konden wachten op de Black Friday actie, want de tafel is nu flink afgeprijsd op de website. Ook hanglamp Abby en spiegel Vince besteld. Deze zijn ook super gaaf! Prachtige meubels en onwijs verrast met de kwaliteit en prijsverhouding!

• Nikki Brood
    Geverifieerde klant van COSTA living

Eetkamerstoelen besteld op maandagavond en die woensdagochtend al werden geleverd. Op het eerste gezicht prachtige stoelen. Kwaliteit en zitcomfort ook super. Ik merkte echter bij het monteren dat de poot bij 1 stoel niet goed aansloot. Direct contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd geholpen door Kim. Ik moest een foto doorsturen van het defect en kreeg al vrij direct te horen dat een nieuw product werd opgestuurd. Het zou vermoedelijk gaan om een fabrieksfout. De dag erna ontving ik de nieuwe stoel al. Fijn om te weten dat je niet in de kou gelaten wordt als er iets mis is met je bestelling. Snelle en vriendelijke klantenservice. De recensies zijn zeker niet gelogen. Wil je voor goede service gaan dan raad ik Costa living ten zeerste aan !

Antwoord van COSTA living

Hi Nikki,

Bedankt voor de complimenten. Fijn dat we jou alsnog hebben kunnen helpen. Wij hopen dat je nu volop kunt genieten van de eetkamerstoelen!

Liefs,
    Kim van COSTA living

• Antoinette
    Geverifieerde klant van COSTA living

Onze bestelling werd binnen 2 dagen al geleverd en de kwaliteit is super! Wij zijn er heel blij mee!

• Mireille Van Loock
    Geverifieerde klant van COSTA living

Goeie prijs, kwaliteit en service

• Melis Das
    Geverifieerde klant van COSTA living

Bedrijfsruimte ingericht door Costa living. Zeer tevreden over de service, goede prijsafspraken, duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen.

• Sara El Bakkali
    Geverifieerde klant van COSTA living

Onze woonkamer geheel ingericht met de meubels en accessoires van COSTA living. Wij konden kiezen om alles samen te laten leveren of apart. Wij hebben ervoor gekozen om de accessoires eerder laten bezorgen (met PostNL). De meubels werden 2 dagen later door COSTA living bezorgd. De accessoires die via PostNL kwamen waren lichtjes beschadigd. Na contact met COSTA living hebben ze bij het leveren van de meubels ook direct nieuwe accessoires meegeleverd. Top service en doen totaal niet moeilijk als er iets mis is. De meubels zijn echt mooi en zitten heerlijk. Wij zijn blij met dit bedrijf en gaan binnenkort de andere kamers ook inrichten met spulletjes van COSTA living!

• Liz Engels
    Geverifieerde klant van COSTA living

Geduldige klantenservice, behulpzaam en zeer goed advies gekregen. Mooie decoratie en meubels gekocht die netjes op de afgesproken datum en tijd werd geleverd. Hartelijk dank COSTA :)

• Nouri Ouali
    Geverifieerde klant van COSTA living

Voor ons de eerste keer hier. Ronde marmeren eettafel hier gekocht. Na de goede beoordelingen te hebben gezien hebben wij de tafel besteld. Uitstekende service en zeer snel en goed bereikbaar. Product is ook erg mooi., Aanrader!

• Latifa Feride
    Geverifieerde klant van COSTA living

Goed en snel geinformeerd door de klantenservice en levering was okay

• Kaat Boersma
    Geverifieerde klant van COSTA living

Mooie producten en fijne service.

• Amal Ben

Dik tevreden

• Marinka Verhulst
    Geverifieerde klant van COSTA living

Wij hebben de eetkamer volledig ingericht met meubels en accessoires van Costa living. Zeer vriendelijke bezorgers. Alles werd tijdig geleverd. Topkwaliteit. Kortom, dit verdient vijf sterren.

• Jayda Van Giessen

Super tevreden

• Erica Maassen

Ik ben tevreden

• Domenique Blasser
    Geverifieerde klant van COSTA living

Wij hebben voor ons hotel een groot aantal canvas schilderijen besteld. Dit waren de Luna & Weena; parels! Zeer prettige communicatie vanuit COSTA living. De gemaakte afspraken werden netjes nagekomen. Ook onze wens voor een spoedlevering werd gehoord. Een zeer professioneel bedrijf en een prettige samenwerking.

• Deborah van de Graaf

Voor de 2e keer besteld en opnieuw heel tevreden

• Sheila Billar
    Geverifieerde klant van COSTA living

Snelle levering, contact is erg goed en betrouwbaar.
    Zeeker een aanrader.

• Melisa Ataseven
    Geverifieerde klant van COSTA living

Wij hebben eetkamerstoelen, een zwarte eettafel en een dressoir besteld.

Service 10
    Kwaliteit 10
    Levering 10

• Hajar
    Geverifieerde klant van COSTA living

Vaak hebben ze wel goede deals voor een mooie prijs. Ik ben over het algemeen wel tevreden.

• nicky meeuwsen

Gewoon prima