CV helpdesk
CV helpdesk ondersteund sollicitanten bij maken van hun cv en/of sollicitatiebrief. Naast diensten als cv-herschrijven, cv-invullen bieden we gestructureerde cv templates aan. Met deze templates kan men indruk maken op de lezer en deze zijn tevens makkelijk te bewerken in Word met onze video handleidingen en handleidingen in pdf. Dankzij professionele hulp van onze tekstschrijvers en grafische vormgever verhoogd de sollicitant de kans op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
De zekerheden van https://www.cvhelpdesk.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018